Opgelost door T-Mobile Mobiel: sms-service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146140
Gebruiker
pa54
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Laatste factuur laat een sms-service zien van 15*3 Euro
De bestemming is 7090-Netsize-300 en blijkt al meerdere 'slachtoffers' te hebben gemaakt.
Ben me niet bewust van een uitgezette actie die dit tot gevolg kan hebben.

De oplossing

Klantenservice heeft de sms dienst al geblokkeerd.
Daarnaast is restitutie van het bedrag dat betaald moet gaan worden een oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Ven,

    Naar aanleiding van uw klacht verzoeken wij u vriendelijk het online meldformulier, diensten derde partij, in te vullen zodat wij uw klacht op kunnen lossen. U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaande pagina.

    https://www.t-mobile.nl/login?redirectUrl=https%253a%252f%252fwww.t-mobile.nl%252fmy%252fonderzoekfactuur

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice.
  2. Auteur
    pa54
    Datum
    Online melding is vorige week al gedaan.
    Daarmee is de klacht niet opgelost en ik ben dan ook benieuwd naar een inhoudelijke reactie.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Ven,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-mailbericht gestuurd. Wij gaan er vanuit dat uw klacht hiermee opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice.
  4. Auteur
    pa54
    Datum
    Nette mail met goede oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pa54
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?