Klacht T-Mobile Mobiel: sony xperiaz spontane barst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43200
Gebruiker
mathieu
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb abbenoment verlengd en toestel opgestuurd gekregen ,hij laadde niet op en na bellen een omruil gekregen via post ,tweede toestel zelfde probleem na veel keren bellen weer een omruil
bezorger wilde nieuwe doos waar toestel inzat mee terug nemen met defect toestel en weigerde nieuwe doos achter te laten
na bellen en discussies met medewerksters aan de telefoon zeggen ze stuur hem maar op en we kijken wel of het in de garantie valt , maar we hebben er nog niet van gehoord dat dat zomaar spontaan gebeurd , u zult hem wel hebben laten vallen
nu stuur ik hem maar weer op met de hoop dat ze inderdaad zien dat het een spontane scheur is en me geen rekeningen gaan sturen
inmiddels heb ik mijn abbenoment gewoon moeten betalen terwijl ik geen toestel heb en dat dus inmiddels meerdere malen
ik hoop nu toch dat ik eindelijk eens geluk heb en een normaal toestel krijg zonder problemen

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Weijers, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    mathieu
    Datum
    we wachten maar weer af , weten al niet beter
  3. Auteur
    mathieu
    Datum
    bellen ze van t mobile met de vraag of de service van hun goed is , maar van de klacht wisten ze niets ,
    raar , nog steeds niets gehoord van hun
  4. Auteur
    mathieu
    Datum
    t mobile heeft totaal niet gereageerd op de klacht , zodra mijn abbonement is adgelopen neem ik ook nooit geen nieuw bij hun , ik raad dat ook aan andere mensen aan ,dat noemen ze klantvriendelijkheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mathieu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen