Opgelost door T-Mobile Mobiel: spaarpunten kwijt na opzegging abonnement

# 182021
Renéschouten

Heb 13 jaar een abonnement gehad bij T-Mobile (voorheen Ben), heb in de loop der jaren meer dan 5000 punten gespaard via T-Mobile extra.
Afgelopen April 2016 heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik er nog 1 had bij T-Mobile en dat vond ik voldoende.
Nu wilde ik inloggen op mijn oude account van het opgezegde nummer en kon ik er niet meer in.
Heb T-Mobile opgebeld ze zouden het voor me na kijken en werd in de wacht gezet.
Na 10 minuten werd ik er afgegooid.
Nog een keer geprobeerd en weer hetzelfde,
Als er zo omgegaan word met klanten die meer dan 13 jaar een abonnement hebben gehad en nog steeds hebben. dan vind ik het zeer triest.
Hoop dat ze me benaderen en komen met een oplossing want ik vind dat ik recht heb op die punten.
Mij is ook niks gezegd dat ik mijn punten kwijt zou raken of wat dan ook.
Als je iets spaart dan heb je daar recht op!!!!

mvg R. schouten

Zou graag mijn punten die ik gespaard heb in al die jaren willen ontvangen zodat ik deze kan verzilveren.

T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht wordt opgelost.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Renéschouten
    Vanmorgen een klacht gemeld en net netjes terug gebeld door Annelies van het klachtenmanagement.
    Was heel vriendelijk en heeft me een prima oplossing aangeboden waar ik heel tevreden over ben.
    Hartstikke bedankt T-Mobile, dat is pas een goede klantenservice!!!