Opgelost door T-Mobile Mobiel: Spaarpunten T-Mobile extra

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53543
Gebruiker
Anazi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 18 januari 2014 heb ik 2x saunabonnen 4x bioscoopkaartjes na jarenlange klant te zijn geweest besteld. Volgens de T-Mobile zou je na 5 dagen ontvangen. Tot op heden helemaal niets ontvangen, dat betekent dat ze in verzuim zijn bij het niet nakomen van de levering. Ik heb al een aantal keer gebeld en elke keer werd mij beloofd dat ze er naar zullen kijken.

De oplossing

Ik verlang ernaar dat ze de levering nakomen en dat de bonnen z.s.m. op worden gestuurd.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer El Anazi,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer El Anazi, Wij hebben u gebeld maar helaas telefonisch niet kunnen bereiken, daarom hebben wij u per e-mailbericht geeinformeerd. Wij gaan er vanuit dat uw klacht opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Anazi
    Datum
    Pas na het plaatsten op het klachtenkompas is het klacht door T-mobile afgehandeld en zijn de bestelde artikelen geleverd. Ik zou zeggen ik ben eerder tevreden met het klachtenkompas dat die bestaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anazi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?