Opgelost door T-Mobile Mobiel: Spaarpunten vervallen: uit het oog, uit het hart bij T-Mobile

jeff41be

Mijn tweejarigabonnement bij T-mobile liep gisteren af. Toen ik vandaag wilde inloggen op My T-Mobile om mijn punten te besteden die ik de afgelopen twee jaar bij elkaar gespaard heb, lukte dat niet meer. @T-Mobile_webcare op Twitter zegt dat de punten vervallen zijn, omdat ik geen klant meer ben. Dat vind ik niet eerlijk. In de algemene voorwaarden is het vervallen van de punten niet afzonderlijk vermeld.

Daarenboven kan ik ook de facturen niet meer raadplegen via T-Mobile. Ook de laatste factuur niet, die ik nog moet betalen.

Blijkbaar duurt de liefde voor de klant bij T-Mobile niet lang en hanteert dit bedrijf de slogan: uit het oog, uit het hart.

Alsnog de mogelijkheid krijgen om voor de gespaarde punten iets te open in de webwinkel of korting op de laatste factuur ter waarde van alle gespaarde punten.

T-Mobile
    Beste meneer Everts,
    Telefonisch hebben wij u inmidddels een tegemoetkoming geboden. Fijn dat we u hiermee naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
    T-Mobile klantenservice
    jeff41be
    T-Mobile heeft de kosten van de laatste factuur laten vallen als tegemoetkoming (13,30 euro). Ik raad iedereen aan om zijn gespaarde punten te besteden voor de vervaldatum van zijn contract. Het zou wel zo netjes zijn als T-Mobile zijn klanten hierover beter zou informeren.

jeff41be

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?