Klacht T-Mobile Mobiel: Spijt van abonnement, geen mogelijkheid wijziging veel te duur contract

Klachtnummer
# 61877
Gebruiker
Markie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 18 heeft op 11 april j.l. bij T-Mobile een Samsung Galaxy S5 aangeschaft icm een abonnement. Het toestel was net nieuw op de markt en mijn zoon sloot bij een T-Mobile winkel in Alphen a/d Rijn een 2-jarig contract af waarbij het toestel kon worden aangeschaft voor 0,00 euro bij een abonnementsprijs van meer dan 55,00 euro per maand. Enthousiast thuisgekomen hebben wij. als ouders, hem voorgerekend dat hij als student met een bijbaan, deze lasten niet zal kunnen opbrengen. Een paar dagen later is hij teruggegaan naar de winkel om te proberen het contract wijzigen naar een lagere maandprijs bij een eenmalige bijdrage voor het toestel. Dit werd botweg geweigerd. Bij de Klantenservice een poging gedaan maar deze scheept hem af met de mededeling dat hij maar iemand moet zoeken die het contract wil overnemen.

De oplossing

Ik vind dat T-Mobile zich coulanter tegenover mijn zoon zou kunnen opstellen en een nieuw contract zou kunnen opstellen waar iedereen beter van wordt. Bij het niet wijzigen van het contract zal dit zeker resulteren in onbetaalde rekeningen, kortom ellende voor alle partijen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen