Klacht T-Mobile Mobiel: Spontaan barst in scherm Xperia Z, glas geen enkele schade. Geen garantie.
Details
De klacht
De Sony Xperia Z die ik bij T-Mobile heb gekocht, vertoonde binnen enkele maanden al barsten in het scherm (niet het glas maar het display eronder). Dit is ontstaan toen het toestel op het werk in een kluisje lag opgeborgen. Dit moet dus niet kunnen. Een tijdje terug heeft de Consumentenbond hier ook veel klachten over ontvangen en actie ondernomen. De eerste keer dat dit gebeurde is mijn toestel kosteloos gerepareerd via T-Mobile. Nu ontstond drie maanden later hetzelfde probleem. Ik ben dus weer teruggegaan naar de winkel van T-Mobile (Tilburg) en de smartphone werd weer opgestuurd naar het reparatiecentrum. De verkoopster verzekerde mij hierbij na mijn verhaal dat dit goed zou komen. Na een paar weken wachten kreeg ik echter een prijsopgave van 230 euro toegestuurd. Toen:- Klantenservice gebeld, ben ik nog naar twee andere nummers doorverwezen die mij ook niet konden helpen.
-Toen terug naar de winkel: wordt weer afgewimpeld;
- Mailverkeer met Sony: willen ook niets doen.
De oplossing
Van mijn contract af, of een kosteloos gerepareerd toestel.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.