Klacht T-Mobile Mobiel: Spontaan barst in scherm Xperia Z, glas geen enkele schade. Geen garantie.

Dilianus

De Sony Xperia Z die ik bij T-Mobile heb gekocht, vertoonde binnen enkele maanden al barsten in het scherm (niet het glas maar het display eronder). Dit is ontstaan toen het toestel op het werk in een kluisje lag opgeborgen. Dit moet dus niet kunnen. Een tijdje terug heeft de Consumentenbond hier ook veel klachten over ontvangen en actie ondernomen. De eerste keer dat dit gebeurde is mijn toestel kosteloos gerepareerd via T-Mobile. Nu ontstond drie maanden later hetzelfde probleem. Ik ben dus weer teruggegaan naar de winkel van T-Mobile (Tilburg) en de smartphone werd weer opgestuurd naar het reparatiecentrum. De verkoopster verzekerde mij hierbij na mijn verhaal dat dit goed zou komen. Na een paar weken wachten kreeg ik echter een prijsopgave van 230 euro toegestuurd. Toen:
- Klantenservice gebeld, ben ik nog naar twee andere nummers doorverwezen die mij ook niet konden helpen.
-Toen terug naar de winkel: wordt weer afgewimpeld;
- Mailverkeer met Sony: willen ook niets doen.

Van mijn contract af, of een kosteloos gerepareerd toestel.

T-Mobile
    Beste meneer Smits,Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Beste meneer Smits,
    Wij hebben u een aantal keren geprobeerd te bellen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.
    Kunt u misschien aangeven op welke data en tijdstippen u telefonisch bereibaar bent?
    Met vriendelijke groeten,
    Beste meneer Smits,
    Helaas heeft een handset specialist u niet telefonisch op de hoogte kunnen brengen van de uitkomst van het onderzoek. Zij heeft diverse malen geprobeerd u te bereiken maar dit is helaas niet gelukt. Daarom heb ik u het antwoord per e-mail gestuurd.
    Ik vraag u vriendelijk om uw melding af te sluiten.
    Met vriendelijke goeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?