Klacht T-Mobile Mobiel: Spontane barst Sony Xperia Z

Klachtnummer
# 62810
Gebruiker
Verschs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag is er een spontane barst ontstaan in mijn scherm. Mijn telefoon zat in mijn tas en die stond rustig op mijn werkplek waar verder niets is gebeurd. Nu heb ik op verschillende websites hier meer problemen over gezien. Er zit een scheurtje die begint 3 cm boven de linker onderkant en loopt schuin naar de rechtse onderkant van de telefoon.
Alles aan de onderkant van de barst werkt, de bovenkant niet meer. Ik kan dus niets!
Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen!

De oplossing

Reparatie scherm, eventueel vernieuwend toestel als een reparatie niet kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen