Opgelost door T-Mobile Mobiel: Stiekeme tariefsverpoging per 1 Jan 2020

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 422687
Gebruiker
BozeTMobileKlant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vast maandtarief is, onder het mom van inflatiecorrectie, stiekem verhoogd. Terwijl ik een contract voor 2 jaar EN een bepaald maandbedrag heb afgesloten. Deze gluiperige verhoging staat blijkbaar ergens verstopt in het contract. Maar ja, wie leest dat nou van voor naar achter?

De oplossing

Verhoging ongedaan maken, dit ruikt enigzins naar misleiding

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Schuringa.
    Bedankt voor het gesprek van zojuist.
    Ik heb voor u de aangeboden korting zojuist geactiveerd tot de einddatum van het contract.
    Fijne dag gewenst.
    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    BozeTMobileKlant
    Datum
    Ik ben tevreden met de oplossing van T-Mobile: extra korting op mijn abonnement waardoor de verhoging ongedaan wordt gemaakt (en ik zelfs nog meer korting krijg).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BozeTMobileKlant
Datum
Uiteindelijke oplossing
De beloofde vermindering van de abonnementskosten zijn na 10 dagen nog steeds niet uitgevoerd. Heb zelf al 2 keer met t-mobile moeten bellen om voor de status van mijn klachtafhandeling. Correcties zouden uitgevoerd worden, ook met terugwerkende kracht. Ik wacht echter nog steeds op het nakomen van de toezeggingen van t-mobile
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?