Klacht T-Mobile Mobiel: stopzetten abonnement flex/relax alle belminuten kwijt!

Klachtnummer
# 140051
Gebruiker
dekkker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kreeg een sms dat in december mijn abonnement omzet word, hierbij raak in 2342 belminuten en 4096 mb kwijt. Heb voorgesteld deze op een prepaidkaart te zetten, maar daar beginnen ze niet aan. Kan alleen een nieuw abonnement afsluiten of stopzetten. Kwijt ben je gewoon alles.

De oplossing

Graag vergoeding voor mijn betaalde tegoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Dekker,

    Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Wij hebben u per e-mailbericht voorzien van een antwoord. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?