Ik kan inmiddels 3 dagen niet gebeld worden of bellen. T mobile zegt dat storing voorbij is, maar zegt er niet bij dat dat niet voor al hun klanten geldt. Ik wordt niet op de hoogte gehouden.
De oplossing
functionerende telefoon en compensatie voor geleden schade
2 reacties
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste meneer Hagen,
Ik vind het jammer om uw klacht te lezen. Sinds zondag 16 augustus 19.00 uur zijn alle problemen opgelost.Uw klacht is van 16 augustus. heeft u nog steeds geen bereik? Mocht u onverhoopt nog problemen hebben wilt u dan contact opnemen met de klantenservice van T-Mobile. Daar kan men specifieke gegevens met u doornemen. T-Mobile is heel actief geweest in de communicatie met betrekking tot deze storing. Op onze website en via socialmedia zijn klanten voortdurend op de hoogte gehouden. Ik heb de link nog even voor u bijgesloten dan kunt u alles nog even lezen. https://www.t-mobile.nl/netwerkstoring.
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste meneer/mevrouw,
Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.