Opgelost door T-Mobile Mobiel: T-Mobiel: Veel commerciële sms'jes, zonder eenvoudige afmeldprocedure

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 373231
Gebruiker
saytot2002
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik krijg ongevraagd veel commerciële sms'jes van t-mobile op mijn prepaid nummer over opwaarderen, het suprise-spel etc. Onderaan de sms staat telkens een link om je af te melden, maar deze werkt niet.

In de eerste keer heb ik zelf via My-t-mobile de blokkade gedaan. Helaas heeft dit niets opgeleverd. Later op 27-03-19 heb ik contact genomen met klantservice (nr. 1200, trouwens het is niet gratis) en met mevr, Petra gesproken en uiteindelijk zei ze dat het nu echt uitgeschakeld is. Gelijk paar dagen later (01-04-19) kreeg ik weer de smsjes. Ik heb weer op 05-06-19 al de klantservice gebeld en gehuurde 35 minuten en daarna weer zei ze het is geblokkeerd. Maar zoals in de bijlage kunt zien de smsjes blijven komen.

Er is maar één conclusie en dat is : T-mobile wilde niet deze "dienst" uitzetten. Bovendien voor een klacht moet een brief per post sturen. Met email kan niet om later makkelijk te kunnen zeggen "..sorry we hebben je brief niet ontvangen".


De oplossing

Afmeldprocedure zelf beheren via My T-mobile

7 reacties

  1. Auteur
    saytot2002
    Datum
    Ik heb tot nu toe nog niets gehoord.
  2. Auteur
    saytot2002
    Datum
    Nog geen reacties of iets vernomen van het bedrijf
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,

    Wij hebben je klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    saytot2002
    Datum
    Nog steeds niets gehoord.
  5. Auteur
    saytot2002
    Datum
    Nog steeds niets gehoord.
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Best klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
  7. Auteur
    saytot2002
    Datum
    T-Mobile heeft eindelijk vandaag (15-07-19) contact met mij opgenomen en hebben mij beloofd dat het definitief uitgezet is. Met andere woorden ik zal geen reclame smsjes meer ontvangen. Dat ga ik komende weken goed in de gate houden.
    Daarnaast wil ik ze bedanken voor dat kleine cadeautje.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
saytot2002
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content