Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile aantoonbaar 240 euro teveel van rekening geschreven, krijg het niet terug.

Klachtnummer
# 331208
Gebruiker
Fmeul
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kwam er vandaag achter (bij het verlengen van mijn abbo, enorme spijt nu) dat ik van 2016 tot 2017 maar liefst 240 euro teveel heb betaald voor mijn abbonement. Ik vond het al veel maar ik dacht dat mijn verzekering erbij zat, was dus niet het geval.


In mijn contract staat dat ik het eerste jaar bijna de helft korting zou krijgen op mijn abbonement. Nu heb ik het eens goed doorgekeken en ik kwam erachter dat die korting nooit is verrekend met de bedragen die ik maandelijks betaal. Dit is een fout van T-mobile en hier hoef ik als klant geen dupe van te worden.

Er werd mij doodleuk verteld dat ik dit geld niet terugkrijg, had ik het maar eerder moeten zeggen. Nogmaals; ik ga geen dupe zijn van een fout van t-mobile. Ik heb recht op die 240 (!) euro. Werd belachelijk geholpen door de klantenservice. Ik boycot ze als dit niet wordt opgelost. Raad ik iedereen aan. ECHT belachelijk.

De oplossing

Heel simpel; MIJN geld terugstorten

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste Fmeul,

    Wat een vervelende situatie! Wij zoeken het direct voor je uit en komen zo snel mogelijk met een oplossing!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste Fmeul,

    Ik zie dat mijn collega's je al via Facebook hadden geholpen en het teveel betaalde bedrag hebben berekend. Als het goed is zul je dit bedrag binnen 14 dagen na het verzoek tot uitbetaling is gedaan moeten ontvangen op je rekening. Wil je nog even laten weten of dit naar wens is verlopen?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen