Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile abonnement na 6 weken nog steeds niet actief / werkend

Klachtnummer
# 403554
Gebruiker
Neus#1133
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 6 weken terug een abonnement afgesloten via GSMweb.nl bij T-Mobile. Tot op heden nog steeds geen werkend SIM-kaart. 3 x langs de T-Mobile winkel in Goes geweest en werd verwezen naar klantenservice. Na minimaal iedere keer 30 minuten in de wachtrij te hebben gestaan en 9 verschillende mensen gesproken te hebben tot op heden nog steeds geen oplossing. Iedere keer als ik belde konden ze niks terug vinden van mijn vorige telefoontjes en werd er gezegd dat mijn account / SIM-kaart actief is. Maandag 18-11-19 belofte gehad dat een specialist zou bellen en ook dat komen ze niet na. Ik ben nu al 6 weken niet of nauwelijks te bereiken. Dit is voor werk en privé erg frustrerend. Ik ben nu nog steeds bij af.

De oplossing

Een werkend abonnement of beëindiging van abonnement.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer Wijnands,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer Wijnands,

    Uw klacht is doorgezet naar onze technische dienst. Wij komen er uiteraard zo spoedig mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Neus#1133
    Datum
    Na 12 telefoontjes en 2 bezoekjes aan de T-mobile winkel heb ik daar weinig vertrouwen in. Ik laat me uiteraard graag verrassen en wil dit op korte termijn opgelost hebben ( deze week ).
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Wijnands,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gesproken. Wij nemen morgen nogmaals contact op met u om uw klacht af te handelen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Wijnands,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    Neus#1133
    Datum
    Duurde lang maar het is eindelijk opgelost. Dank jullie!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?