Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile deactiveert 4 maanden oude simkaart en stuurt geen nieuwe.

unfrosty

Juli jl. heb op dit forum geklaagt over de deacrtivering van mijn T-Mobile
simkaart. TMobile heeft een vervangende simkaart gestuurd en deze is wederom
gedeactiveerd. De helpdesk kan geen reden geven waarom dit is gebeurd, en beloven
mij een nieuwe te sturen, en het gebeurt niet. Ik heb ze nu al 4 keer in de afgelopen 3 weken gebeld, een keer werd me verteld dat het nummer niet meer bestaat, 2 keer dat de kaart zou worden opgestuurd en de laatste keer dat het nog niet was gebeurd, maar dat ze er achteraan gaan en dat ze me terug bellen , al zit ik nu in het buitenland. Op mijn Nederlandse mobiele ben ik bereikbaar voor familie, zakelijke kontakten, en heel belangrijk, de verificatie codes van mijn bank.Ik kan al geruime tijd geen betalingen doen. De vervangende simkaart was slechts een paar maanden oud en al actief gebruikt.Ik hoop dat T-Mobile mij snel een nieuwe simkaart stuurt en aangeeft hoe dit in de toekomst wordt voorkomen,Twee keer afsluiten in een half jaar is wel
veel.

Dat T-Mobile mijn simkaart heractiveert of snel een nieuwe simkaart stuurt en aangeeft hoe dit in de toekomst wordt voorkomen.

T-Mobile
    Beste meneer De Vries,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    T-Mobile Klantenservice
    unfrosty
    T-Mobile heeft geen kontakt met mij opgenomen.
    Wel heb ik hen veelvuldig gebeld en een ingebrekestelling gesttuurd. Uiteindelijk heb ik jl.
    Vrijdag een nieuwe Simkaart over de post ontvangen.

unfrosty

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?