Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile en eerlijkheid? ECHT NIET !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 91472
Gebruiker
theo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 14 oktober 2014 gebeld met T-Mobile en het probleem van een ingestuurde contractovername uitgebreid uitgelegd. Verzocht om hulp om de overname nog niet door te laten gaan omdat er een vergissing in het spel is. Dit schriftelijk per mail bevestigd, reactie van T-Mobile kwam bijna 20 dagen later! Men kon niets voor mij doen omdat het contract inmiddels een feit was. Ook was het identiteitsbewijs en de kopie bankpas onwettig verkregen, T-Mobile wil ook dit niet teruggeven en reageert helemaal niet meer. Laatste middel was een brief aan de directie van T-Mobile, Mark Klein, ook van hem geen reactie.
Mijn insteek is het contract alsnog te vernietigen en de identiteitsbewijzen terug te krijgen. Vanaf 14 oktober is alles van het contract door mij geblokkeerd, ik maak geen kosten? Niet eerlijk zakendoen van Mark Klein!

De oplossing

minimaal vernietiging van het contract, retourbetalen van mijn betalingen en volledige teruggave van de identiteitsbewijzen en bankpas

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Van Kouterik,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en bent u inhoudelijk geinformeerd.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten? Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    theo
    Datum
    Een monoloog van t-mobile en het gebrek aan begrip voor de gesprekspartner leidt blijkbaar bij t-mobile tot het verzoek de klacht in te trekken. Intrekking van een klacht kan pas als er een oplossing wordt geboden. Dat is niet gebeurd dus de klacht blijft gehandhaafd!
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Van Kouterik,Helaas kunnen wij u niet anders berichten dan wat eerder met u besproken is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten? Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    theo
    Datum
    T-Mobile is niet in staat een eigen blunder te herstellen. Mark Klein als baas van T-Mobile is blijkbaar de controle kwijt. T-Mobile pleegt geen overleg, en mist naar mijn overtuiging de integriteit die noodzakelijk is om klanten te binden.. Geen oplossing van T-Mobile dus de klacht blijft gehandhaafd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
theo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen