Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile gaat schandalig met klanten om, maakt fouten waar klant zwaar mee wordt gedupeert

Sally

Op 11 Juli klacht gemeld op Klachtenkompas. Werd binnen enkele uren gebeld door een Mijnheer van T-mobile, die zijn excuses heeft aangeboden en alles verder zou oplossen. NIET DUS!

Het gaat om een rekening die op 9 Juni door mij is betaald op het juiste rekening nummer, alleen heb ik deze keer ipv 06.... +316.... ingevuld bij betalingskenmerk.

T-mobile blijft volhouden dat er niet is betaald, ik heb het betaalbewijs doorgemailed, ik heb de Rabobank gebeld met de vraag wat er met de overboeking is gebeurt. De Rabobank zegt dat het bedrag gewoon op hun rekening staat, en dat zij een fout in hun systeem hebben.

In ieder geval, zou opgelost worden, maar na een week werd het toestel geblokkeerd. Voor de zoveelste keer bellen, is er niks bekend, jaaa, er staat een rekening open. Blokkade verwijderd, maar nu komt er vandaag een sms-je, dat ze mij bij het BKR hebben gemeld.

Ben ontzettend kwaad, waarom moet ik 80x gaan bellen, of emails blijven sturen als ze daar verder niks doen om het op te lossen. De fout ligt overduidelijk bij Y-mobile, maar ik moet maar bellen, mailen, bank bellen, en als klap op de vuurpijl wordt ik ook nog als wanbetaler doorgegeven. SCHANDALIG. Kan niet wachten tot mijn abonnementen daar afgelopen zijn.

Wakker worden, fout eindelijk oplossen. Misschien even uitzoeken wat ZIJ met mijn betaling hebben gedaan, de aanmaningskosten verwijderen, en het rechtzetten bij het BKR. Een gemeend excuus en een geste voor alle ergernis en tijd die ik hier al heb in moeten steken, zou fijn zijn.

T-Mobile Mobiel
    Geachte mevr. Sinnema.

Bedankt voor het gesprek zojuist.
    Zoals besproken stuur ik u later deze week nogmaals een bericht.

Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile Mobiel
    Geachte Mevr. Sinnema.
    Zoals zojuist besproken is de betaling gevonden en word deze z.s.m. verwerkt.
    Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?