Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile geeft geen geld terug of tegoedbon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 158623
Gebruiker
Dolinda
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon heeft van zijn zelfverdiende geld Philips bluetooth oortjes gekocht bij T-mobile maar thuis bleek het geluid zwaar tegen te vallen. Hij ging direct terug naar de winkel maar hij mocht ze alleen ruilen. Kreeg geen geld terug of een tegoedbon. Daar baalde hij erg van, want hij wist niets anders om daar meteen ter plekke te kopen. Nu kwam ie dus weer met hangende pootjes thuis, met de oortjes waar hij niet blij mee is.
Ik vind het echt schandalig dat ze zo'n jongen zo afschepen. Het staat ook niet op de bon, dat je geen geld terug en geen tegoedbon krijgt.
Daarbij, als we het via Internet hadden gekocht, hadden we ze zonder problemen terug mogen sturen. Nu is hij 50,- kwijt aan slechte oortjes. Niet netjes van zo'n groot bedrijf.

De oplossing

Geef iemand gewoon het geld terug als iemand niet tevreden is over een aankoop. Vooral met dit soort geluidsdragers: je weet toch pas hoe het klinkt als je het uit de verpakking hebt gehaald! Of waarschuw een kind op z'n minst dat hij zijn geld niet terugkrijgt als hij niet tevreden is! Die kinderen denken daar echt niet aan, om bij de kassa te vragen of het teruggebracht mag worden. "De verkoper zei dat het goede waren." Niet dus.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Kok,

    Wij hebben uw klacht in behandeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Dolinda
    Datum
    Ik wacht het af.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Kok,
    Ik heb u telefonisch een toelichting gegeven. Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht via deze site op afgehandeld te plaatsen?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Dolinda
    Datum
    Eigenlijk komt het nog steeds op hetzelfde neer dus echt opgelost vind ik het niet, maar ik had geen zin in een welles/nietes gedoe. Geen geld terug en geen tegoedbon maar ter plekke in de winkel ruilen. Ik koop voortaan echt alleen nog via internet, dan heb je als klant gelukkig gewoon recht op geld retour als iets niet bevalt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dolinda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen