Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile geeft misleidende / onvolledige informatie.

#pushit4ward

Op de website belooft T-Mobile (zakelijk) 'Unlimited data' bij een mobiele data abonnement met onbeperkt internet (los mobiel internet via simkaart). Er staat nergens op de pagina (https://www.t-mobile.nl/zakelijk/shop/product/atwork-tablet-sim-only?ch=es&cc=bus&sc=acq&dr=24&pr=FOR07,TFB74) iets over een beperking.

In de praktijk blijkt dat er een daglimiet is van 8 Gb die handmatig telkens met 2 Gb aangevuld kan worden. En als de 2 Gb extra weer op is, kan die weer worden aangevuld etc. De aanvulling kost weliswaar geen extra geld, maar is uitermate vervelend als je meer dan 8 Gb in een keer wilt downloaden. Dat lukt dan eenvoudigweg niet... Volgens een medewerker was dat tot voor kort 5 Gb max met 1 Gb aanvulling.

Haal de limiet eraf of zet op zijn minst duidelijk de op de website dat er een daglimiet is.

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn telefonisch contact met u op.

Klantenservice T-Mobile Thuis
    Beste meneer/mevrouw,

Ik heb u zojuist gebeld maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Kunt u misschien aangeven op welke datum en tijdstip ik u kan bellen?
    Ik werk vandaag en morgen van 9.00 uur tot 15.00 uur.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Moible
    #pushit4ward
    Ik ben bereikbaar tussen 09:00 en 10:30.
    Beste meneer,
    Ik heb uw klacht telefonisch met u besproken en zal hier nog bij u op terugkomen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?