Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile geeft misleidende / onvolledige informatie.
Details
De klacht
Op de website belooft T-Mobile (zakelijk) 'Unlimited data' bij een mobiele data abonnement met onbeperkt internet (los mobiel internet via simkaart). Er staat nergens op de pagina (https://www.t-mobile.nl/zakelijk/shop/product/atwork-tablet-sim-only?ch=es&cc=bus&sc=acq&dr=24&pr=FOR07,TFB74) iets over een beperking.In de praktijk blijkt dat er een daglimiet is van 8 Gb die handmatig telkens met 2 Gb aangevuld kan worden. En als de 2 Gb extra weer op is, kan die weer worden aangevuld etc. De aanvulling kost weliswaar geen extra geld, maar is uitermate vervelend als je meer dan 8 Gb in een keer wilt downloaden. Dat lukt dan eenvoudigweg niet... Volgens een medewerker was dat tot voor kort 5 Gb max met 1 Gb aanvulling.
De oplossing
Haal de limiet eraf of zet op zijn minst duidelijk de op de website dat er een daglimiet is.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.