Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile geeft misleidende / onvolledige informatie.

Klachtnummer
# 531160
Gebruiker
#pushit4ward
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op de website belooft T-Mobile (zakelijk) 'Unlimited data' bij een mobiele data abonnement met onbeperkt internet (los mobiel internet via simkaart). Er staat nergens op de pagina (https://www.t-mobile.nl/zakelijk/shop/product/atwork-tablet-sim-only?ch=es&cc=bus&sc=acq&dr=24&pr=FOR07,TFB74) iets over een beperking.

In de praktijk blijkt dat er een daglimiet is van 8 Gb die handmatig telkens met 2 Gb aangevuld kan worden. En als de 2 Gb extra weer op is, kan die weer worden aangevuld etc. De aanvulling kost weliswaar geen extra geld, maar is uitermate vervelend als je meer dan 8 Gb in een keer wilt downloaden. Dat lukt dan eenvoudigweg niet... Volgens een medewerker was dat tot voor kort 5 Gb max met 1 Gb aanvulling.

De oplossing

Haal de limiet eraf of zet op zijn minst duidelijk de op de website dat er een daglimiet is.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Ik heb u zojuist gebeld maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Kunt u misschien aangeven op welke datum en tijdstip ik u kan bellen?
    Ik werk vandaag en morgen van 9.00 uur tot 15.00 uur.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Moible
  3. Auteur
    #pushit4ward
    Datum
    Ik ben bereikbaar tussen 09:00 en 10:30.
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,
    Ik heb uw klacht telefonisch met u besproken en zal hier nog bij u op terugkomen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen