Klacht T-Mobile Mobiel: T-MOBILE HEFT FLEX ABONNEMENT OP EN MIJN OPGESPAARDE BELTEGOED (476 EURO) VERVALT
Details
De klacht
Ik heb sinds 2007 een T-Mobile Flex abonnement en op 4 November 2015 kreeg ik een e-mail van T-mobile klantenservice dat mijn abonnement binnen een maand zal overgaan op een nieuw abonnement: Stel Samen & Stel Bij. Mijn opgespaarde beltegoed van 476 euro komt hierbij te vervallen; beltegoed wat ik graag zou willen gebruiken omdat ik veel in het buitenland (buiten de EU) zit. Ik heb destijds voor dit abonnement gekozen omdat het opgespaarde beltegoed ONBEPERKT houdbaar zou zijn. Dit blijkt nu dus ineens niet het geval en tot overmaat van ramp kondigen ze dit zo kort van te voren aan, zodat ik niet eens de kans krijg om het opgespaarde tegoed te gebruiken. Ik vind het onacceptabel dat T-Mobile het zo kort dag communiceert zonder een passend alternatief aan te bieden voor klanten zoals ik. Het is onbegrijpelijk dat ze zo met trouwe klanten omgaan. Bellen en e-mailen met de klantenservice heeft niet geholpen omdat ze niets anders kunnen c.q. willen aanbieden. 476 euro is veel geld.De oplossing
Ik zou graag willen dat:- mijn opgespaarde tegoed terug gestort wordt OF
- T-Mobile de klanten meer tijd (12 maanden) gunt om het opgespaarde tegoed te gebruiken OF
- klanten het opgespaarde tegoed kunnen gebruiken om het nieuwe abonnement te kunnen betalen
Ik verwacht ook een normale reactie ipv een ongemeend excuses en een verzoek om mijn klacht te sluiten.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.