Klacht T-Mobile Mobiel: T-MOBILE HEFT FLEX ABONNEMENT OP EN MIJN OPGESPAARDE BELTEGOED (476 EURO) VERVALT

tctse

Ik heb sinds 2007 een T-Mobile Flex abonnement en op 4 November 2015 kreeg ik een e-mail van T-mobile klantenservice dat mijn abonnement binnen een maand zal overgaan op een nieuw abonnement: Stel Samen & Stel Bij. Mijn opgespaarde beltegoed van 476 euro komt hierbij te vervallen; beltegoed wat ik graag zou willen gebruiken omdat ik veel in het buitenland (buiten de EU) zit. Ik heb destijds voor dit abonnement gekozen omdat het opgespaarde beltegoed ONBEPERKT houdbaar zou zijn. Dit blijkt nu dus ineens niet het geval en tot overmaat van ramp kondigen ze dit zo kort van te voren aan, zodat ik niet eens de kans krijg om het opgespaarde tegoed te gebruiken. Ik vind het onacceptabel dat T-Mobile het zo kort dag communiceert zonder een passend alternatief aan te bieden voor klanten zoals ik. Het is onbegrijpelijk dat ze zo met trouwe klanten omgaan. Bellen en e-mailen met de klantenservice heeft niet geholpen omdat ze niets anders kunnen c.q. willen aanbieden. 476 euro is veel geld.

Ik zou graag willen dat:
- mijn opgespaarde tegoed terug gestort wordt OF
- T-Mobile de klanten meer tijd (12 maanden) gunt om het opgespaarde tegoed te gebruiken OF
- klanten het opgespaarde tegoed kunnen gebruiken om het nieuwe abonnement te kunnen betalen

Ik verwacht ook een normale reactie ipv een ongemeend excuses en een verzoek om mijn klacht te sluiten.

T-Mobile
    Geachte heer Tse,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    tctse
    Zoals verwacht een standaard knip en plak reactie van T-Mobile. Er wordt geen oplossing gegeven. Ik weet al wat de volgende reactie gaat zijn, namelijk:

"Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.
    T-Mobile Klantenservice "

Kom op T-Mobile, dit is geen manier om je klanten te woord te staan. Ongeinteresseerd, onprofessioneel en ronduit schandalig!
    T-Mobile
    Geachte heer Tse,

T-Mobile Klantenservice
    tctse
    Wederom biedt T-Mobile geen voorstel aan. Sterker nog, ik concludeer hieruit dat de klantenservice klachten niet serieus neemt en dat T-Mobile de klachten niet eens leest. Hoe anders kunnen ze schaamteloos de identieke text plaatsen zoals voorspeld in mijn vorige reactie? Dit is gewoon lachwekkend en te gek voor woorden. Toon eens wat respect naar je klanten toe, T-Mobile!

tctse

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?