Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile houd wil mijn abonnement voor T-mobile thuis niet beëindigen.

Nijlgans

T-mobile houd wil mijn abonnement voor T-mobile thuis niet beëindigen. We zijn 6 maanden verder en ze blijven geld van mijn rekening afschrijven. Als ik specifiek vraag naar de Directie, aangezien meerdere medewerkers dit niet voor mij willen oplossen, wordt mij dit geweigerd. Ik word aan het lijntje aangehouden. Gewoon pesterij.

Ik wil dat Directiezelf mijn vragen beantwoord dit ik meerder keren heb gesteld.

Nijlgans
    Ik wacht nog steeds op een reactie.
    Geachte heer Anant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken en hebben u daarom een e-mailbericht gestuurd.

Geachte mevrouw de R,

Ik neem het over van mijn vader. Reden is dat dit gedoe mijn vader zoveel stress heeft gegeven, dat gezondheidsklachten heeft. Hij moet zich rustig houden van de dokter. De vele verzoeken om een reactie van de Directie is ook een schreeuw geweest om uit deze continu gestress te komen. Wij vinden het betreurenswaardig dat dit signaal genegeerd is. Eerdere telefoontjes van willekeurige medewerkers waarin er beloofd werd het probleem op te lossen, hebben niks opgeleverd. Ook herhaaldelijke mails en bezoek aan de winkel gaf geen oplossing.

Daarbij ging uw collega Veronique echt te ver door te zeggen dat de Directie de vragen niet gaat beantwoorden. We worden dus opnieuw in de cirkel gehouden. Het gaat ons niet om de financiële schade. Wij vinden dat wij als klant het recht hebben om te weten, waarom het zo mis is gegaan. T-mobile Thuis is ons een uitleg schuldig.

Ondanks onze verzoeken om schriftelijk te reageren, koos u ervoor om te bellen. Vanwege gezondheidssituatie van mijn vader, geven wij de voorkeur om een schriftelijke reactie, zodat ik het ook rustig kan uitleggen aan mijn vader.

Het vertrouwen kan alleen hersteld worden als onze vragen beantwoord worden. We kunnen dit alleen maar hopen, zodat wij het nu eindelijk een keer kunnen afsluiten.

Geachte mevrouw Anant,

Naar aanleiding van uw reactie op ons e-mailbericht, hebben wij u per e-mailbericht van een reactie voorzien.

Geachte mevrouw de Ruijter,

We hebben u een mail gestuurd.
    Wij hopen van u te horen.

Geachte mevrouw Anant,

T-Mobile Klantenservice

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?