Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile houdt geen rekening met wensen van klant en stuurt hem van het kastje naar de muur.

Klachtnummer
# 116145
Gebruiker
t-mobile gebruiker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In maart 2014 heb ik in de t-mobile winkel een abonnement afgesloten. Ik heb aangegeven dat ik veel naar Frankrijk bel en dat ik daarom een abonnement wilde waarmee ik onbeperkt naar Frankrijk kan bellen. Bellen dus vanuit Nederland naar Frankrijk. Tevens heb ik aangeven af en toe internet te gebruiken binnen Nederland.
De verkoper heeft mij een abonnement verkocht dat volgens hem aansloot op mijn behoeftes. Ik ging er vanuit dat dit een abonnement zou zijn om mee te bellen en beperkt te internetten binnen Nederland.
Uit facturen die ik nadien heb ontvangen blijkt dat ik torenhoge rekeningen krijg voor het bellen naar het buitenland. Tevens blijk ik maandelijks extra betalen voor het internetten in het buitenland terwijl ik nauwelijks buiten Nederland ben. Ik heb een internet bundel van 2000 MB terwijl ik slechts mondjesmaat mobiel internet gebruik. Kortom ik voel mij behoorlijk bekocht.
Ik ben al een aantal keren naar de t-mobile winkel gegaan maar beloftes worden niet nakomen.

De oplossing

Ik heb aangeven dat ik een abonnement wilde waarmee ik onbeperkt naar Frankrijk kan bellen en een abonnement met beperkt internet binnen Nederland. Ik wil met terugwerkende kracht het abonnement dat ik voor ogen had en terugbetaling van verschil met hetgeen ik nu betaald heb. Ik mag er vanuit gaan dat t-mobile medewerkers luisteren naar wat een klant wil, en niet proberen uit eigen belang onnodige diensten te verkopen. Uit mijn gebruikscijfers zal blijken dat een niet passend abonnement aan mij is verkocht.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Alapini,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Alapini,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    t-mobile gebruiker
    Datum
    Tot mijn teleurstelling ben ik niet met T-MOBILE tot een goede oplossing gekomen.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Alapini,
    Het spijt ons te vernemen dat u ons voorstel niet goed vindt. Wij kunnen u helaas geen ander voorstel doen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen