Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile houdt geen rekening met wensen van klant en stuurt hem van het kastje naar de muur.
Details
De klacht
In maart 2014 heb ik in de t-mobile winkel een abonnement afgesloten. Ik heb aangegeven dat ik veel naar Frankrijk bel en dat ik daarom een abonnement wilde waarmee ik onbeperkt naar Frankrijk kan bellen. Bellen dus vanuit Nederland naar Frankrijk. Tevens heb ik aangeven af en toe internet te gebruiken binnen Nederland.De verkoper heeft mij een abonnement verkocht dat volgens hem aansloot op mijn behoeftes. Ik ging er vanuit dat dit een abonnement zou zijn om mee te bellen en beperkt te internetten binnen Nederland.
Uit facturen die ik nadien heb ontvangen blijkt dat ik torenhoge rekeningen krijg voor het bellen naar het buitenland. Tevens blijk ik maandelijks extra betalen voor het internetten in het buitenland terwijl ik nauwelijks buiten Nederland ben. Ik heb een internet bundel van 2000 MB terwijl ik slechts mondjesmaat mobiel internet gebruik. Kortom ik voel mij behoorlijk bekocht.
Ik ben al een aantal keren naar de t-mobile winkel gegaan maar beloftes worden niet nakomen.
De oplossing
Ik heb aangeven dat ik een abonnement wilde waarmee ik onbeperkt naar Frankrijk kan bellen en een abonnement met beperkt internet binnen Nederland. Ik wil met terugwerkende kracht het abonnement dat ik voor ogen had en terugbetaling van verschil met hetgeen ik nu betaald heb. Ik mag er vanuit gaan dat t-mobile medewerkers luisteren naar wat een klant wil, en niet proberen uit eigen belang onnodige diensten te verkopen. Uit mijn gebruikscijfers zal blijken dat een niet passend abonnement aan mij is verkocht.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.