Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile laat mij betalen voor abonnementen die ik niet heb.

subrosa

Vorig jaar juli 2015 wilde ik overstappen van Ben naar T-mobile. Dat kon met nummerbehoud. T-mobile heeft mij vervolgens 2 simkaarten gezonden. Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij T-mobile. T-mobile heeft mij zelf gebeld dat het niet mogelijk was nummerbehoud toe te passen en dat dus de simkaarten ongeldig waren. De klantenservice heeft nog met Ben gebeld en men wilde niet meewerken. Het meisje bij nummerbehoud zou de abonnementen/simkaarten elimineren. Ik mocht ze vernietigen. Nu moet ik € 206,00 betalen aan T-mobile vanwege die kaartjes die ik dus niet heb. Het meisje van nummerbehoud heeft niets gelimineerd. Nu heb ik naar klantenservice gebeld en het meisje zou alles uitzoeken. Niets gehoord uiteraard. Weer gebeld. Hakan aan de lijn en ik moest gewoon blijven doorbetalen tot 15-1-2017 voor iets wat ik niet heb. Hij had uiteraard geen oplossing. Hij maakte mij ook uit voor een fantast!! Ik kan dat niet accepteren. Betalen voor iets wat ik niet heb!!

Elimineren van het contract. Ik wil compensatie voor alle betalingen die ik al gedaan heb.
Ik heb wel een nummer van T-mobile welk abonnement ik gewoon betaal. Nu hebben zij mij afgesloten omdat ik niet zou betalen. Daarboven heb ik een nummer privé en de andere nummers vanwege mijn bedrijfje. Men heeft dus alles door elkaar gehaald. Mijn prive met het bedrijfje gelinkt. Bij T-mobile heeft men dus wel gekoppeld (prive en bedrijf terwijl dit echt niet mocht. Alleen heeft men wat betreft de simkaarten kon vernietigen niets registreerd. Het meisje van nummerbehoud heeft me 3 maal gebeld om dit met Ben op te lossen.
Ik wil gewoon dat die twee nummers (die ik niet ken) geeliminieerd worden. En compensatie voor al het geld dat ik tot nu toe betaald heb.
Alleen nummer 06-86464795 moet behouden worden. Als het contract afloopt ga ik wel naar een andere provider.

Geachte mevrouw/heer,
    Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen, maar hebben daarvoor aanvullende gegevens nodig. Wilt u in uw profiel uw klantgegevens, zoals het tijdelijke T-Mobile nummer of klantnummer vermelden? Als u dit niet weet dan kunt u ook het factuurnummer vermelden.
    Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om deze gegevens in een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
    subrosa
    Ik heb het notanr. vorige keer ook al geschreven. Het is dus 90126. Heb zojuist ook weer een nieuwe rekening gekregen ter hoogte van € 98,00 (ongeveer) Ik heb de vorige keren gewoon braaf betaald tot ik dacht dat het wel heel veel was. Ik heb namelijk een sim-only van nog geen 30,00 euro. Maar het nummer is afgesloten!! Kan daar dus niet op bellen, alleen gebeld worden. VERDER HEB IK HELEMAAL NIETS IN HANDEN. GEEN NUMMERS GEEN, KLANTNR. NIETS ALLEEN NOTA'S VIA INTERNET. m. VAN gORCUM
    Geachte mevrouw van Gorcum,

Wij hebben u naar aanleiding van uw klacht geprobeerd te bereiken op het door u opgegeven telefoonnummer. Wij vernemen graag van u wanneer wij u het beste kunnen bellen.

Met vriendelijke groeten,
    subrosa
    Mij bellen kan alleen op het Ben nummer. Hier blijkt dus dat jullie ook niets hebben. Maar genoeg daarover. Jullie kunnen mij altijd bellen op nr. 06-86464795 tussen 10.00 uur en 18.99 uur.

MvG Marcella van Gorcum
    Geachte mevrouw van Gorcum,

Wij zijn telefonisch helaas niet tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    subrosa
    Er is geen oplossing geboden. De klachtafhandelaarster mocht mij niet zo. Ik was inderdaad boos geworden omdat zij gewoon bij het feit bleef dat ik tot na 01-01-2017 de kosten moest betalen. Wel wilde zij twee sinkaarten sturen. Maar war moet ik met 3 abonnementen terwijl ik maat 1 telefoon heb? Zij wilde dus geen enkele concessie doen en ik ben dus nog steeds heel boos.
    subrosa
    Zo behandeld men klanten bij T-mobile. Er wordt helemaal geen oplossing geboden. Ook zegt men mij min of meer dat ik lieg. Er wordt nooit gebeld naar andere providers!! Maar deze dus wel en toevallig behoort Ben bij T-mobile dus bellen is zo gebeurt. Men had de twee niet gebruikte contracten kunnen elimineren. Die nummers zijn nooit gebruikt. Ik heb die niet. Ik weet ook de naam van het nummerbehoud meisje niet. Alsof ik een moord begaan had. Ik ben dus nog steeds heel erg boos.
    Geachte mevrouw van Gorcum,

Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met de uitleg die aan u gegeven is. Dit betreuren wij uiteraard. Wij kunnen niet anders berichten dan wij al eerder gedaan hebben.

subrosa
    Ook voor de 2e maal is er geen oplossing gegevens. T-mobile wil helemaal niets oplossen. Ik ga gewoon betalen en een hele slechte PR afgeven aan al mijn vrienden, kennissen en zakenrelaties. Jammer dat men zo reageert. Intussen een andere provider opgezocht en gevonden.

subrosa

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?