Opgelost door T-Mobile Mobiel: T-Mobile lost haar eigen probleem niet op en laat mij berooid achter

T mobile Betreft: ondeugdelijke diensten Den Bosch 08/08/2017
Geachte heer, mevrouw,
In mei dit jaar kreeg ik van u een telefonische aanbieding om met mijn mobiel, tv en internet over te stappen naar T- Mobile thuis met een leuke aanbieding om gelijk mijn abonnement geheel over te nemen. Deze heeft echter niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en vertoont de volgende tekortkomingen:
- Na mijn telefonische intake zou ik bericht krijgen over het vervolg. Dit is nooit gebeurd.
- Bij nabellen over de status van mijn order in juli (want er gebeurde maar niks), kwam ik erachter dat de actie reeds verlopen was en dat er geen acties was genomen om mijn abonnement om te zetten. Het bleek toen niet meer mogelijk.
- De week erop belde mijn vriend uit mijn naam terug naar T- Mobile en toen bleek dat ze een verkeerd e-mailadres hadden genoteerd en ik dus nooit een bevestiging heb ontvangen. Het gevolg hiervan was dat de koerier t.b.v. nummerbehoud nooit bij mij is langsgekomen en hierdoor bleek ik mijn mobiele abonnement nog steeds bij Vodafone te zitten.
- Inmiddels was het niet meer mogelijk om mijn abonnement over te zetten (af te kopen bij Vodafone) en kwam T-Mobile met geen alternatieve oplossing.
- Bij nogmaals nabellen middels mijn vriend medio Juli bleek T-Mobile bereid om de helft van de nog aan Vodafone te betalen abonnementskosten van bijna 2 jaar te willen vergoeden en dan zou ik nog een paar honderd euro moeten betalen voor de overstap. Dit vind ik ook onacceptabel, omdat T- Mobile mijn inziens in gebreke is gebleven. Zij hadden Mooijen.schoonmaak@gmail.com genoteerd als e-mailadres i.p.v. Nooijen.schoonmaak@gmail.com en hierdoor is het proces t.b.v. het langs sturen van een koerier met vervangende SIM nooit op gang gekomen. T- Mobile schermt met hun mening dat ik zelf actie had moeten ondernemen in de tussentijd, terwijl ze zelf een non- delivery report zouden moeten hebben gehad, omdat het gebruikte foute e-mailadres simpelweg niet bestaat.
Het gevolg is nu dat ik met mijn mobiele abonnement bij Vodafone moet uitzitten t/m oktober 2018 EN dat ik voor mijn TV nu via T-Mobile moet betalen. Nu betaal ik meer dan voordat ik op deze actie ben ingegaan en is er geen goede oplossing mogelijk. Dat wil ik niet.

Graag wil ik volledig over naar T-Mobile, mits zij ervoor zorgen dat de actie voor mij alsnog doorgaat en ik dus gebruik kan maken van de aanbieding om geruisloos over te gaan tegen het tarief van totaal 19 euro per maand, zonder dat er alsnog abonnementskosten via Vodafone blijven doorlopen. Of er moet een nog betere oplossing komen vanuit T-Mobile, bijv. inclusief een nieuw mobiele smartphone.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Nooijen,

T-Mobile Klantenservice
    Beste T- Mobile,

Dat zou heel fijn zijn!
    Ik wacht uw reactie graag af.

M.v.g Leonie Nooijen

Nooijen1
Het abonnement waar ik recht op had toen ze me in mei beldenšŸ˜Š

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?