Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile moet geld terug storten

Klachtnummer
# 67664
Gebruiker
simone
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben een hulpverlener en ik begeleid iemand met een hersenbeschadiging. Deze meneer heeft een Ipad aangeschaft en daar had hij klachten over. Deze Ipad heeft hij terug gestuurd en hij zou een bedrag van 200 euro terug gestort krijgen.
We zijn onderhand al heel wat weken bezig om dat geld terug te krijgen, maar tot op heden niets ontvangen. T-Mobile erkent het probleem en telkens geven zij aan dat het wordt opgelost. Ik heb het verzendbewijs moeten opsturen van de Ipad, dat is gebeurd en T-Mobile geeft aan dat de Ipad goed is ontvangen. Dan moeten zij weer een aankoopbon hebben, ook dit is inmiddels 4x verstuurd. Dan worden we telefonisch niet meer te woord gestaan, ik krijg dan een mailadres van de incassoafdeling. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Graag wil ik dit voor meneer oplossen en dat T-Mobile eindelijk gaat meewerken en dit met spoed olossen!

De oplossing

Dat T-Mobile zijn afspraak nakomt om die 200 euro van meneer over te maken.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij vinden het vervelend om te horen dat dit niet naar wens verloopt. Om dit verder te kunnen onderzoeken ontvangen wij graag van de heer Shemaly zijn postcode en huisnummer, of het klantnummer waarmee hij bij T-Mobile aangesloten is geweest.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile klantenservice
  2. Auteur
    simone
    Datum
    Beste T-Mobiel,Hierbij de gevraade gegevens.
    Klantnummer: 1.16520717.
    Adres:
    Hilversumstr. 13
    6843 DE Arnhem
    Vorig mobielenummer: 06-81016772
    Hopend u voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Simoen Lafleur

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen