Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile pleegt eenzijdige contractbreuk.

Klachtnummer
# 422651
Gebruiker
ERIK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eenzijdige contractbreuk
Ik heb een aantal t-mobile/tele2 prepaid nummers.
Zojuist wilde ik de nummers gaan opwaarderen om de houdbaarheid te verlengen. Tot mijn stomme verbazing deed de hele website het niet. Ik google en Tele 2/T-Mobile schijnt een sms gestuurd te hebben in november. Welnu die heb ik gemist. Tele2/T-Mobile is bekend met het huisadres en email en hadden dus dit op deze wijze kunnen melden. Dit hebben ze niet gedaan en plegen dus contractbreuk, want zeg nu zelf, een overeenkomst opzeggen per sms kan dus echt niet.

De oplossing

Terugbetaling van alle tegoeden die in de loop der tijd is opgebouwd, tevens vergoeding nieuwe simkaarten om de nummers te porteren

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,

    Naar aanleiding van uw klacht hadden wij eerder deze week telefonisch contact. Wij hebben u inmiddels ook per e-mail geïnformeerd.

    Wij wachten uw reactie op onze e-mail af.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,
    U heeft via Klachtenkompas tweemaal een klacht ingediend. Wij hebben uw klacht in behandeling onder klachtnummer #421423. Wij gaan daarom over tot sluiting van deze klacht en verzoeken u vriendelijk via klantnummer #421423 te reageren.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?