Klacht T-Mobile Mobiel: T-mobile reparatie 'afpersing'

OskarH

Twee weken geleden heb ik online een heel specifiek vragenlijstje ingevuld over de staat van mijn mobiel, met als doel de kosten van een mogelijke reparatie te horen. Mij is gemeld dat de reparatie gedekt zou zijn door mijn garantie (=de reparatie zou mij niks kosten). Onder dit voornemen heb ik mijn mobiel opgestuurd. Twee dagen geleden ontving ik een email dat het toch anders zit : 1) Ik betaal 250 euro voor de reparatie, 2) ik betaal 40 euro voor het 'onderzoek' om te constateren dat de reparatie toch niet gedekt wordt en 3) mijn mobiel wordt kosteloos gerecyclet.
Wat er mis was met mijn mobiel was dat een deuk in de zijkant kracht op mijn scherm uitoefende die zwarte vlekken vormde om de deuk heen. Zo'n probleem zul je alleen krijgen door een eigen fout (ie. mobiel laten vallen). Dat weet ik en dat weet T-mobile ook wel. Waarom wordt dan eerst vernomen dat de reparatie gedekt is? Waarom moet daar aan 40 euro onderzoek voor gedaan worden? Ik voel mij ontzettend verraden.

Ik verwacht volle compensatie voor de onderzoekskosten en de terug sturing van mijn mobiel.

Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    We hebben u een e-mail gestuurd. Graag uw reactie. Vriendelijke groet, T-Mobile
    OskarH
    Dag,
    Volgens mij zijn mijn emails niet bij u doorgekomen. Is het mogelijk om mij later op de dag te bellen? Morgen 3/2 ben ik vanaf 15:00 beschikbaar, donderdag na 16:00 en vrijdag na 15:00. Verder ben ik ook het hele weekend beschikbaar.
    Ik hoor graag van u terug.
    Mvg,
    Oskar
    Bestte meneer,
    Graag nieuwe data en tijdstippen voor deze week?
    Vriendelijke groet, T-Mobile
    Beste meneer,
    Op 09 februari hebben wij u nogmaals een e-mail gestuurd met verzoek om tijdstippen en data door te geven.
    Vriendelijke groet, T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?