Klacht T-Mobile Mobiel: T-MOBILE sluit geen ongebruikt abonnement af..maar de klant moet wel doorbetalen

Joranbak

T-mobile wilt geen afgesloten abonnement afsluiten I.V.B.M
Openstaande kostens..
De klant is ziek en is niet in staat om zichzelf teverdedige..meerdere telefoon gesprekken zijn (opgenomen) over en weer geweest..maar T-moblie blijft volhouden dat de klant directe schuld heeft gemaakt. Terwijl de klant alles netjes op tijd en zelfs schriftelijk nog heeft gereageerd op de gehele situatie. Maar vinden dat meneer...ten alle kosten alsnog schuldig is verklaard.
De abonnement is al geruime tijd niet meer in gebruik gestelt door de klant zelf en wilt het afgesloten per direct. maar T-mobile laat 't nou express doorlopen door automatische verhandelingen in hun werk-systeem en vinden dat meneer alsnog moet betalen de volle rekening..en dan pas wordt 't cont. afgesloten maar er is ook geen compromis gesloten tussen beide partijen en valt het telefoonverkeer op slot dus vandaar nu klachtenkompas.nl is ingeschakelt want dit is puur onterechtheid..en diefstal! plus alle onnodig registraties krijgt de klant op zijn dak gestuurdt waaronder B.K.R en stichting prevental..ongehoord gedrag vanuit
T-mobile vandaan want de klant is al ziek genoeg en staat los van alle onnodige onkosten die in tussentijd zijn opgelopen..

De klant wilt het abonnement direct nog afgesloten hebben met daar bijhorde onkosten zijn gemaakt kwijt worden geschonden..de klant is al ziek en 't wordt er niet beter op..en dan zo'n aggersieve manier van werken is totaal absurd! En hoop voor een oplossing tussen beide partijen

T-Mobile Mobiel

Wij hebben uw klacht in behandeling, en zullen u hierover zo spoedig mogelijk berichten.

T-Mobile Klantenservice
    Beste meneer/mevrouw,
    Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Is het mogelijk dat ik u hier volgende week woensdag over bel? ik hoor graag of het gelegen komt.
    met vriendelijke groeten,
    klantenservice T-Mobile
    Joranbak
    De klant heeft vernomen dat er mogelijk tele.contact
    Is opgezocht maar we moeten u mededelen
    Dat de klant zijn gezondheids (toestand) drastisch is
    Verslechterd..helaas..is ook nog steeds geen gepaste oplossing gevonden en werd de klant uitgenodigd voor een bezoek in hilversum maar is juist door de omstandigheden door gezondheidsklachten afgewezen door de klant.. u kunt opnieuw cont. Opnemen met de klant
    Met het vermelde nummer ( 0621369048 )
    En hopen op een goed afloop tussen klant
    En cliënt..zodra er een oplossing komt..gaat ook direct de klacht verder behandeling..
    zoals is afgesproken

mvg Dhr. J.Bak
    Beste meneer,
    Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad en uw verzoek om uw contract voortijdig te mogen ontbinden met u besproken. Ik heb aangegeven dat dit tot mijn spijt niet mogelijk is. ik wil u verder vriendelijk vragen om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?