Klacht T-Mobile Mobiel: T-Mobile steelt van mij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384466
Gebruiker
S.popal
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vandaag ben ik was ik bij de
T-mobil winkel in Dukenburg Nijmegen geweest om mijn 3 maanden oude AirPods die zo maar van zelf Defect was gegaan ophalen Maar in de winkel hoorde ik dat deze was niet meer te repareren en ik krijg een andere maar een oude gebruikte AirPods .
Maar appel zegt als onze product niet te repareren is geven wij gewoon een nieuw terug en die van mijn was ook gewoon nieuw 3 maanden oud en ik krijgt van die winkel een oude vieze AirPods cas met krasjes en ik kon dat niet eens uit testen want volgens hun was de accu gewoon leeg .
Ik heb de AirPods niet geaccepteerd en de AirPods aan de personeel van T-mobile gegeven.
ik denk ze vragen gewoon nieuw bij de Apple en geven mij een oude shit
Dat vind ik niet eerlijk en niet goede Service van T-mobile .ze hebben mij 3 weken laten wachten voor dit reparatie en bij de begin ze hebben gezegd dat als deze niet kan repareer worden krijg je gewoon een nieuw .
Ik wil dat T-mobile mij gewoon een Nieuw AirPods of mijn geld terug geeft.

De oplossing

Ik wil gewoon een Nieuw AirPods of mijn geld terug .

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    S.popal
    Datum
    Ik snap niet T-Mobile personeel van Dukenburg Nijmegen hebben mij gebeld en telefonisch Chanteren ze dat ik moet de AirPods ophalen anders Gaan ze dat Vernietigen en krijg ik dan niets meer.
    Is dit Service van T-Mobile ??
    Dat die personeel van T-Mobile klanten dwingen en Chanteren ??
    Als ik dat west had ik nooit mijn AirPods daar gekocht .
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    S.popal
    Datum
    Duurt veel te lang jullie laat Klanten altijd gewoon wachten het duurt meer dan 7 weken en ik wacht nog steeds en bovendien Die personeel van T-mobile bellen en chanteren ook .


Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.popal
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-mobile reageert niet Ik zal blijven klachten tot deze probleem wordt opgelost .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen