Klacht T-Mobile Mobiel: T mobile thuis werkt niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 441373
Gebruiker
Bas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een maand zonder internet en tv te zitten en er hopeloos achteraan te bellen, hebben ze het gefixt.
Nu werkt het ongeveer 2-3 weken en het werkt nog steeds slecht, internet 40 mbs wat 100mbs zou moeten zijn, 2x per week moet je het tv kastje opnieuw opstarten omdat het niet werkt.
Slechte service en de klantenservice bereik je ook niet veel mee.

De oplossing

Het fixen en zorgen dat het een keer hoed werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Oosterbosch,

    Uw klacht is in behandeling genomen op KlachtenKompas Thuis met nummer #441608.

    Deze klacht wordt gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen