Klacht T-Mobile Mobiel: T mobile waardeloze provider die als je opzegd niet thuis geeft

Klachtnummer
# 373986
Gebruiker
NA Rozelaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opzeggen abonnement, in februari 2019 abonnement per 20 mei 2019 opgezegd tot gisteren was dit nog niet doorgezet. inmiddels hebben ze het nu gisteren stopgezet. maar ze eisen dat ik betaald tot gisteren. Niet dus. immers de schriftelijke bevestiging dat het per 20 mei 2019 opgezegd is van T- mobile ontvangen.
Nu kreeg ik vandaag een mail met aanmaningskosten vanaf 20 mei 2019 hoe dan.
Alles is keurig betaald tot en met 20 mei daarna ben ik T mobile niets meer verschuldigd .Ze beloven van alles maar komen niets na. Hoe kan ik dit oplossen wordt constant aan het lijntje gehouden

De oplossing

Per ommegaande bericht dat ik niets meer hoef te betalen heb immers geen abonnement meer vanaf 21 mei 2019

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen