Klacht T-Mobile Mobiel: Te hoog rekening

S.E. Lamptey

Ik ben een klant van T-Mobile en ik gebruik een IPhone met mobile nummer 06-15413199. Ik heb mijn abonnement afgelopen maart verlengd van sim only. Ik op 17 april een rekening van 107 euro's en ik heb gemerkt dat een andere rekening is in aanmaakt. Op de rekening die is in aanmaak is heeft het bedrag 148 euro's bereikt.
Vanwege de toestand rondom ben ik meestal thuis. Ik heb mijn mobile data uitzet. Ik bel via WhatsApp en Telegram wat inhoudt dat ik via WIFI bel. Mijn vraag is hoe komt het dat als ik via WIFI betaal kosten aan T-Mobile? Ik wil graag een verklaring hierover om te weten te komen wat ik verkeerd gedaan waardoor ik hoge rekeningen krijg.
Ik hoop dat ik hiermee mijn klacht duidelijk overgebracht heeft.
Ekow Lamptey,

Dat de bedrijf de rekeningen nadere gaan bekijken en een verklaring geven hoe de rekeningen zo uitvallen.

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u zojuist gebeld. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben u daarom per e-mail geïnformeerd.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?