Klacht T-Mobile Mobiel: Te lage internet snelheid

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 293883
Gebruiker
bavloxx
Datum
2 reacties

Details

De klacht

TMobile pakket met 50 mb/s contract afgesloten, geleverd word uiteindelijk maximaal 25,5 mb/s.( Hoogste snelheid gemeten binnen 4 maanden).
Twee weken geleden was de monteur hier om de zaak te controleren. Deze heeft geconstateerd dat de snelheid inderdaad te laag is. Backoffice van TMobile zou contact met ons opnemen wat tot op heden niet gebeurd is. Op ons schrijven reageerd deze firma ook niet.

De oplossing

Een goedkoper pakket met deze internet snelheid en een compensatie voor de te lage snelheid in deze 4 maanden.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Vloerberghs,
    Ik heb net telefonisch contact met u gehad over uw klacht. Helaas is uw klacht bij T-Mobile mobiel terecht gekomen. Om uw klacht goed op te kunnen lossen vraag ik u vriendelijk om de klacht aan te maken bij T-Mobile thuis. Zij hebben een eigen inlog op deze site.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    bavloxx
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bavloxx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht bij "ander" bedrijf neerleggen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen