Klacht T-Mobile Mobiel: telefoon 2/3 weken weg voor reparatie

Klachtnummer
# 55560
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In november 2013 abonnement (met toestel) en verzekering bij T-Mobile afgesloten.
Nu 4maanden later kun je het onderste knopje op het toestel moeilijk indrukken (ivm met reuma wel noodzakelijk)

Naar de T-Mobile winkel geweest ze hebben het toestel opgestuurd duurt 2/3 weken ik krijg geen leen toestel met mijn verzekering moet ik de eerste E45 zelf betalen .
Ik moest bij familie o f vrienden een oud toestel lenen werd mij gezegd.

En internet zou gewoon betaald moeten worden die 2/3 weken ook al kan ik niet internetten .

Vind het raar dat ik geen leen toestel krijg , internet moet betalen terwijl ik niet kan internetten en de verzekering die ik heb afgesloten heb ik ook niets aan aangezien ik de eerste E45 zelf moet betalen, en van familie een oud toestel heb moeten lenen.
Wat bied u aan als oplossing?

De oplossing

Niet de kosten in rekening brengen voor internetten terwijl die niet gebruikt kan worden.
Leen toestellen beschikbaar stellen als klanten weken zonder toestel zitten ivm met reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen