Klacht T-Mobile Mobiel: telefoon 2/3 weken weg voor reparatie

A

In november 2013 abonnement (met toestel) en verzekering bij T-Mobile afgesloten.
Nu 4maanden later kun je het onderste knopje op het toestel moeilijk indrukken (ivm met reuma wel noodzakelijk)

Naar de T-Mobile winkel geweest ze hebben het toestel opgestuurd duurt 2/3 weken ik krijg geen leen toestel met mijn verzekering moet ik de eerste E45 zelf betalen .
Ik moest bij familie o f vrienden een oud toestel lenen werd mij gezegd.

En internet zou gewoon betaald moeten worden die 2/3 weken ook al kan ik niet internetten .

Vind het raar dat ik geen leen toestel krijg , internet moet betalen terwijl ik niet kan internetten en de verzekering die ik heb afgesloten heb ik ook niets aan aangezien ik de eerste E45 zelf moet betalen, en van familie een oud toestel heb moeten lenen.
Wat bied u aan als oplossing?

Niet de kosten in rekening brengen voor internetten terwijl die niet gebruikt kan worden.
Leen toestellen beschikbaar stellen als klanten weken zonder toestel zitten ivm met reparatie.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?