Klacht T-Mobile Mobiel: Telefoon komt terug van reparatie maar probleem is niet verholpen en komt kapot terug

Klachtnummer
# 421706
Gebruiker
Bonnie
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Op 26-30-2019 heb ik een abonnement afgesloten met daarbij Een Sony Experia XZ2 compact telefoon gekocht. Vanaf het begin af aan deed het toestel raar en was de accu binnen een paar uur leeg. Dit is normaal zeiden de medewerkers omdat er tegenwoordig zulke geavanceerde beeldschermen op zitten en alle apps die veel accu vragen. Ik heb echter alle apps eraf gegooid en alles wat op de achtegrond draait uitgeschakeld en niets gesynchroniseerd dus dat kan het niet zijn maar ik werd tot 2x toe naar huis gestuurd.Dat geloof je dan maar. Echter gedurende de maanden er na viel het me op dat het beeldscherm soms knipperde en dat het vast liep.

Op 6-1 is het toestel ter reparatie opgestuurd met de melding dat de accu gauw leeg is, het beeldscherm vast loopt en het beeld af en toe knippert. Hij kwam terug en hebben niets kunnen vinden.

Echter kwam de telefoon terug met een mankement wat voor die tijd niet was, namelijk dat de audiobestanden die gestuurd worden met de telefoon nauwelijks hoorbaar zijn bij de ontvanger en ook op de eigen telefoon. Terwijl alles wat andere mensen sturen gewoon te beluisteren is. Dit defect is ontstaan tijdens de reparatie. Onderdelen zijn vervangen.

Op 23-1 is het toestel opnieuw opgestuurd voor het audioprobleem. Op 1-2 kon ik hem ophalen.

Op 3-2 is het toestel weer opgestuurd want de problemen die er al waren (dat audiobestanden niet te af luisteren waren en het knipperende beeldscherm) waren beide nog steeds aanwezig en dus geen enkele keer verholpen.

Helaas moet de klacht tot 3x toe met hetzelfde probleem opgestuurd worden voordat er verder gekeken gaat worden naar een oplossing. Echter is het probleem van de audiobestanden ontstaan tijden jullie reparatie en is dat defect en het beeldscherm probleem überhaupt niet verholpen geweest. En ben ik mijn toestel al kwijt van 6-1 tot en met heden 3-2…..

Naast deze problemen betaal ik al 10 maanden te veel geld voor mijn mobiel abonnement en voor mijn thuisabonnement. Dus het minste wat ze kunnen doen is een nieuwe telefoon aanbieden (geen refurbished) maar dat doen ze dus niet.

De oplossing

Ik wil ontbinding van het contract van de telefoon en dus geld terug zodat ik ergens anders een telefoon kan kopen. En anders een nieuwe telefoon via jullie aangezien hij van af het begin niet goed was. Dus geen refurbished. Aangezien ik ook al 10 maanden ellende heb dat jullie te veel geld van mijn rekening afschrijven voor mijn thuis en mobiele abonement is dat een goede regeling ter compensatie lijkt mij

13 reacties

  1. Auteur
    Bonnie
    Datum
    waaromheb ik nog geen reactie T-mobile? Wederom bewezen dat jullie klantenservice 0.0 is!
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevr. Septer.
    Uw klacht is al behandeling genomen. Om de reactietijd niet te laten verlopen laat ik deze reactie achter.
    Zoals aangegeven blijf ik het monitoren voor u.
    Fijn weekend gewenst.
    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Ik kreeg net bericht van T-mobile dat de klacht langer duurt dan verwacht en dat het nog wel 2 weken kan duren voordat ik hem terug heb. Lekker dan.... Sinds januari heb ik dus al mijn telefoon niet
  4. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Ik mijn toestel al kwijt van 6-1 tot en met heden 18-2….. De laatste keer dat ik hem inleverde was 3 februari, dat is nu al 16 dagen geleden. Slecht hoor dat er nog steeds geen oplossing/nieuwe is gegeven.........
  5. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Eergisteren ben ik gebeld dat ik gisteren gebeld zou worden. Dit is dus NIET gebeurd. Ik ben speciaal thuis gebleven zodat ik niet gebeld zou worden als ik op de sportschool of in de supermarkt zou zijn.....Wederom worden afspraken niet nagekomen. Graag afspraken nakomen en in dit geval lijkt het mij redelijk dat er een dag en tijdstip afgesproken gaat worden zodat ik niet weer voor niets thuis blijf!
  6. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Beste Vincent,
    Ik mocht jou contacten via deze weg heb je mij gezegd dus bij deze:

    Op 13-12-2019 is mijn thuis abonnement aangepast van 39,32 euro naar 38,75 euro. Ik heb een mail ter bevestiging.
    In januari 2020 is het abonnement aangepast naar 36,65 euro. Op 6-2-2020 heb ik hier nog een mail over ontvangen. Waarom is bij beide maanden dan toch 39,21 euro in rekening gebracht? Wederom is het dus weer fout gegaan met de rekeningen. Graag ZSM dit oplossen in een tussentijdse creditering zodat ik alles goed kan nakijken. Evenals de creditnota over mijn mobiele abonnement graag tussentijds uitbetalen en niet verrekenen met de bestaande rekening aangezien dit altijd fout gaat
  7. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste Mevr. Septer.
    Ik heb voor uw tegoed bij T-Mobile Mobiel zojuist een terugstorting aangevraagd, dit neemt ongeveer 10 werkdagen in beslag.
    Voor uw T-Mobile Thuis factuur kan ik u niet direct helpen maar heb ik wel even voor u gebeld naar T-Mobile Thuis. Van mijn collega begrijp ik dat u de vast bellen bundel uit heeft laten schakelen. Dit is aangevraagd op 06/02/2020. Omdat hier een maand opzegtermijn aan zit stopt de bundel uiteindelijk per 06/03/2020. Daardoor worden de kosten voor nu nog doorberekend. Voor een eventuele extra toelichting adviseer ik u daarvoor te bellen met 0800-0092. Klantenservice T-Mobile Thuis.
    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
  8. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Beste Vincent,

    Ik heb deze bundel helemaal niet stopgezet!!!! Deze telefoonlijn gebruik ik namelijk gewoon! Hoe komen jullie hier in hemelsnaam bij?????? Wat een naar bedrijf zijn jullie toch!!! Ik heb niemand gesproken om mijn vaste nummer te stoppen en heb ook helemaal geen bericht hierover gehad. Bovendien zit ik gewoon aan een contract vast en kan ik helemaal dit niet stopzetten.... Ik heb net gebeld met de klantenservice en hun kunnen ook niet nakijken wie dit geregeld heeft. Ze gaat proberen er voor de zorgen dat de bellen bundel weer ingeschakeld gaat worden. Kun jij dit aub voor mij nakijken of dat dan inderdaad gelukt is aangezien ik bereikbaar moet blijven en dat ik niet een paar weken of dagen zonder mijn huisnummer zit. Wat een toestand en ellende is het toch. En mag ik het bedrag van de creditering weten?
  9. Auteur
    Bonnie
    Datum
    36,65 is het bedrag wat ik zou gaan betalen en een mail over heb gekregen voor mijn gehele thuis abonnement. Dus voor internet/tv en bellen! Dat heeft die dame geregeld omdat ze het zo erg vond alle ellende die ik met de betalingen en rekeningen heb gehad. Ze snapte er toen ook niets van dat ik dan een lager bedrag ging betalen. Maar dit is wel met haar afgesproken. Ze heeft het helemaal niet over mijn bel abonnement gehad. Ik heb ook nooit gezegd dat ik deze wil opzeggen. Luister de geluidsopnames maar terug!!!!! Ze beloofde dat ik voor hetzelfde abonnement dat ik al had minder ging betalen! Geen woord gesproken over het stopzetten van het bellen want dat wil ik dus helemaal niet...!!!!
  10. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Ah ik heb mijn papieren doorgezocht en heb kunnen vinden wie mij de laatste keer heeft geholpen met de aanpassing van het abonnement. Dit was Alisa. Ze heeft mij verteld dat er een nieuw klantvoordeel is, in plaats van 20 MB krijg je dan 50 MB, dat zou normaal 2 euro korting geven per maand maar door een fout in het systeem kost dit 38,75 ..... Dat is het enige dat ze heeft aangepast en niet het bellen stopzetten! Sinds deze aanpassing heb ik trouwens regelmatig problemen met de televisie dat deze steeds vast loopt. Hier heb ik ook al een keer over gebeld en kun je in het systeem nakijken.
  11. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Goedemorgen Mevr. Septer.
    Ik sta er ook van te kijken mocht je er inderdaad niet zelf om gevraagd hebben.
    Dit was echter wat ze mij erover konden vertellen. Ik zal intern even schakelen om te controleren dat alles correct word hersteld. Ik begrijp heel goed dat je niet onbereikbaar wilt zijn.
    Het bedrag wat ik voor terugstorting heb aangevraagd is € 36.98
    Ik kom m.b.t. je t-mobile thuis vraag nog even bij je terug.

    Fijne dag gewenst.
    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
  12. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Goedemorgen.
    Zojuist even gebeld met T-Mobile Thuis.
    De aanvraag is geannuleerd en je zult er geen hinder van ondervinden.
    Ik heb ook navraag gedaan naar de 2.50 korting.
    Ik lees in het systeem dat er in December aangeboden is de 2.50 missende korting in 1 keer ter vergoeding aan te bieden voor de komende 5 maanden in de vorm van een eenmalige korting van 12.50.
    Deze is ingehouden op de factuur van Januari heb ik kunnen zien. Dit zal de reden zijn dat je de 2.50 korting niet maandelijks ingehouden ziet worden omdat deze dus in 1 keer vergoed is.

    M.v.g. Vincent
  13. Auteur
    Bonnie
    Datum
    Dat van de 2,50 schiet me nu te binnen dat ze dat inderdaad uit hadden betaald omdat de korting niet in het systeem kon verwerkt worden ofzo. Maar dan is die 39,21 dus het maandbedrag wat jullie elke maand in rekening brengen? Dat is dus inclusief het bellen van thuis neem ik aan?

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?