Klacht T-Mobile Mobiel: Telefoon valt zomaar uit, apps blijven hangen of verdwijnen in 1 keer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23988
Gebruiker
marius
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Betreft: Beroep op garantie

Geachte heer/Mevrouw

Onlangs kocht ik bij uw firma volgende product: Sony Xperia Go zwart
Prijs: 200,-
Datum: 29-01-2013

Op dit product zit een garantie periode van 2 jaar. Helaas kan ik dit product niet gebruiken zoals je dat zou mogen verwachten omdat de bediening van het toestel niet reageert. Telefoon valt zomaar uit, accu is snel leeg, apps blijven hangen of verdwijnen in 1 keer en de telefoon blijft om het half uur hangen. en ik ben onbereikbaar.
Bij deze verzoek ik u de bovenstaande gebreken binnen 2 weken te herstellen, of Sony Xperia Go zwart te vervangen. Omdat e.e.a. binnen de verleende garantieperiode is ga ik ervan uit dat hier geen kosten aan zijn verbonden.
Mocht het voor u niet mogelijk zijn om de gebreken te herstellen of Sony Xperia Go zwart te vervangen dan wens ik de koopovereenkomst te ontbinden.
Graag zie ik uw schriftelijke reactie tegemoet.

Marius van Berloo

De oplossing

vervangen door werkende telefoon

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer van Berloo,Op 19 maart 2013 heeft u onderstaande antwoord van onze klantenservice ontvangen. Ik heb kunnen zien dat u het toestel nog niet heeft aangemeld. Wanneer u dat doet kunnen we het toestel controleren en zo nodig repareren.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile KlantenserviceGeachte heer Van Berloo,Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.U geeft aan dat uw Sony Xperia Go zwart niet naar behoren werkt. Ik begrijp dat dit bijzonder vervelend is en bied u namens T-Mobile mijn welgemeende excuses aan voor ontstane ongemak. Om het toestel na te kunnen kijken kunt u deze inleveren in een T-Mobile Shop bij u in de buurt of zelf een aanmelding voor reparatie maken via My T-Mobile, u kunt het toestel dan zelf opsturen voor een reparatie. Deze aanmelding kunt u doen via de volgende link. http://www.t-mobile.nl/reparatieMet vriendelijke groeten,
    T-Mobile Klantenservice BV
  2. Auteur
    marius
    Datum
    De informatie van t-mobile is onjuist het toestel is wel aangemeld voor reparatie en nagekeken. Er is niks verandert het toestel werkt nog steeds niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marius
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen