Opgelost door T-Mobile Mobiel: Telefoon van ruim 1300euro

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124295
Gebruiker
Marchel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Abonnement verlengd en toestel los erbij gekocht. Galaxy s6 edge van 654,19.
Toestel betaald via ideal link. Maar ivm storing bij het "doorgeef linkje" aldaar moest ik het toestel nogmaals betalen aan de deur via pin. Waardoor het toestel mij in totaal ruim 1300euro kost. Nu bijna 4 weken plus vele excuses later nog steeds mijn 654,19 niet terug.
Wel een eenmalige korting op mijn rekening gekregen van 15 euro. Nadat ik hier uiteraard zelf om gevraagd had omdat de aan mij beloofde termijn van 2 weken al overschreden was.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik door de helpdesk keurig behandeld werd. Maar daar koop ik bijzonder weinig voor. Het geduld is nu echt op.

De oplossing

Compensatie voor het feit dat ik al 4 weken achter mijn eigen geld aan moet terwijl de fout bij t-mobile ligt en uiteraard mijn geld terug.... nu!

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Kuyper,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Marchel
    Datum
    Jullie hebben mijn klacht deze maand al 4 keer in behandeling genomen. Dit word de 5de keer. Ik ben benieuwd
  3. Auteur
    Marchel
    Datum
    Nogmaals 15 euro korting aangeboden gekregen voor het lange wachten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marchel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?