Opgelost door T-Mobile Mobiel: Telefoonoverlast

Roos4550

İk word sind januari lastig gevallen door het telefoon, word gedreigd , ik heb daar een melding van gemaakt bij t-mobile. İk moest een formulier ( melding telefoon overlast ) invullen en opsturen. İk moest 3 Datums en tijdstippen doorgeven, doorgegeven aan t-mobile meerdere zelfs 23 januari heb ik de melding gedaan 24 januari krijg ik bericht van t-mobile dat mijn klacht niet gegrond is om de redenen: De door jou opgegeven data en tijden zijn niet terug te vinden in onze administratie. Wij kunnen alleen gegevens achterhalen, als je 3 tijdstippen doorgeeft waarop er echt verbinding is geweest (en je de oproep dus hebt beantwoord).
ik heb terug gebeld en gezegt dat het niet waar is wat ze zeggen want ik heb wel degelijk opgenomen , en dat ze binnen een dag al hebben gereageerd betekent al dat ze slordig te werk zijn gegaan, want binnen een dag onderzoek doen en onderzoek afronden is wel heel knap. Na mijn klacht moest ik opnieuw 3 tijdstippen doorgeven heb ik ook gedaan nou wel te horen gekregen dat mijn klacht gegrond is. De beller heeft een waarschuwing gekregen. En mij meegedeeld als ze niet stoppen en drie keer bellen dan zou ik de gegevens krijgen zodat ik aangifte kon gaan doen. Ze zijn niet gestopt ze zijn gewoon door gegaan iedere keer bellen ze 2 keer dan wachten 3 weken dan weer 2 keer bellen dan wachten 3 weken ga maar zo door. İk heb dat ook doorgeven aan t-mobile maar ze konden niets voor mij betekenen want 3 moeten 3 verschillende tijdstippen hebben. Nu heb ik eindelijk 3 verschillende tijdstippen. Eind vande middag naar t-mobile gebeld en ze hebben gezegt we hebben hem vandaag inbehandeling Genomen en volgende dag krijg ik te horen Helaas moeten we je melden dat jouw klacht voorlopig niet gegrond is, om de volgende reden(en):

Op de tijdstippen die je hebt vermeld, ben je door verschillende telefoonnummers gebeld/ge-sms’t. Er is daarom geen sprake van herhaaldelijke overlast door dezelfde beller.
Dus ik sta weer met legen handen ik vertrouw t-mobile niet ze willen gewoon geen gegevens doorgeven. De eerste reactie was ook niet gegrond van hun met de mededeling je heb niet de gesprekken opgenomen en deze mededeling dat ze met verschillende nummers gebeld hebben is ook niet waar. İk word gedreigd ik ben bang voor mijn leven als er daadwerkelijk ook iets met mij gebeurd is t-mobile ook verantwoordelijk voor.

Gegevens verstrekken aan mij zodat ik aangifte kan gaan doen

Roos4550
    İk ben benieuwd of t-mobile nog mijn klacht inbehandeling gaat nemen
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij hebben telefonisch contact gehad over uw klacht. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Roos4550
    Bedankt dat jullie telefonisch kontakt op hebben genomen. İk ben zeer blij met jullie hulp. Nu hopen dat het word opgelost.

Roos4550
Ze gaan me nu echt helpen. En we gaan samen een oplossing zoeken.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?