Opgelost door T-Mobile Mobiel: ten onrechte abonnement

W.F. Coufreur

wij zijn er pas achter gekomen dat T-Mobile vanaf 2007 € 24.91 elke maand van onze rekening afschrijven tot heden.Mijn vrouw zou een abonnement afgesloten te hebben op nummer 0630375004 maar dit nummer heeft ze vanaf 2006 bij KPN.
er was ook spraken van 0634928640 ik heb een medewerker telefonisch gesproken en die kon ons vertellen dat er met dat nummer nooit gebeld is.
dat zou via fhone house gebeurt zijn en die zou het nakijken maar volgens ons bestaat het contract niet, het gebeurt allemaal telefonisch iedere keer krijgen we iemand anders aan de lijn bij T-Mobile en iedere keer krijgen we iets anders te horen we willen onze centen terug maar we worden van het kasje naar de muur gestuurd

ons geld terug alstublief

T-Mobile
    Beste mevrouw Coufreur-Evertse, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    W.F. Coufreur
    dank u voor uw reactie we wachten af
    T-Mobile
    Beste mevrouw Coufreur-Evertse,
    Op 18 september 2013 heeft T-Mobile uw klacht afgehandeld door het onterecht geïncasseerde abonnementsgeld van beide nummers te crediteren. De bedragen worden teruggestort.
    Wij hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    W.F. Coufreur
    ik zal het zeker afsluiten met een pluim zodra ik mijn geld op de bank is bijgeschreven met vriendelijke groet WF Coufreur
    W.F. Coufreur
    we zijn netjes behandeld en hebben onze centjes terug gekregen een pluim voor T-Mobile

W.F. Coufreur

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?