Opgelost door T-Mobile Mobiel: ten onrechte abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34445
Gebruiker
W.F. Coufreur
Datum
5 reacties

Details

De klacht

wij zijn er pas achter gekomen dat T-Mobile vanaf 2007 € 24.91 elke maand van onze rekening afschrijven tot heden.Mijn vrouw zou een abonnement afgesloten te hebben op nummer 0630375004 maar dit nummer heeft ze vanaf 2006 bij KPN.
er was ook spraken van 0634928640 ik heb een medewerker telefonisch gesproken en die kon ons vertellen dat er met dat nummer nooit gebeld is.
dat zou via fhone house gebeurt zijn en die zou het nakijken maar volgens ons bestaat het contract niet, het gebeurt allemaal telefonisch iedere keer krijgen we iemand anders aan de lijn bij T-Mobile en iedere keer krijgen we iets anders te horen we willen onze centen terug maar we worden van het kasje naar de muur gestuurd

De oplossing

ons geld terug alstublief

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Coufreur-Evertse, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    W.F. Coufreur
    Datum
    dank u voor uw reactie we wachten af
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Coufreur-Evertse,
    Op 18 september 2013 heeft T-Mobile uw klacht afgehandeld door het onterecht geïncasseerde abonnementsgeld van beide nummers te crediteren. De bedragen worden teruggestort.
    Wij hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    W.F. Coufreur
    Datum
    ik zal het zeker afsluiten met een pluim zodra ik mijn geld op de bank is bijgeschreven met vriendelijke groet WF Coufreur
  5. Auteur
    W.F. Coufreur
    Datum
    we zijn netjes behandeld en hebben onze centjes terug gekregen een pluim voor T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.F. Coufreur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen