Klacht T-Mobile Mobiel: Terug gebeld worden door mensen die ik niet gebeld heb

Dave

Ik word meermaals gebeld door mensen die gebeld zou hebben, maar dit is echter niet het geval. Deze mensen zijn dan verontwaardigd, wat ik ook begrijp. Met de klantenservice gebeld, reactie was: "U moet Uw nummer maar wijzigen".

geen idee

Beste mevrouw/meneer,

Beste mevrouw/meneer,
    Ik heb telefonisch contact met u gezocht om zodoende uw klacht met u te bespreken. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven op welke datum, tijdstip u wel bereikbaar bent?
    Ik hoor het graag van u
    Beste meneer/mevrouw,
    Helaas heb ik geen reactie van u gekregen en kan ik u telefonisch niet bereiken. Ik zal uw vraag per e-mail beantwoorden.

Beste meneer/mevrouw,
    Ik heb met u afgesproken dat ik uw probleem doorstuur naar onze technische afdeling. Ik wil u vriendelijk vragen de melding af te sluiten.
    Beste meneer/mevrouw,
    Helaas heb ik zoals ik eerder telefonisch met u heb afgesproken geen tijdstippen van voorbeelden van u ontvangen. Ik kan daarom uw probleem niet doorzetten naar onze technische afdeling. Misschien kunt u deze alsnog doorsturen?
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?