Klacht T-Mobile Mobiel: Teruggaaf telefoonkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182546
Gebruiker
MEHJ
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van het programma Radar en de uitspraak van de Hoge Raad, wil ik graag voor 3 contracten (met iphone) en 1 contract (Samsung Galaxy S advance) de nieuwwaarde van de telefoons terug, 1 contract (HTC). Ook alle incassokosten op deze oude contracten zijn onrechtmatig geïnd volgens de Hoge Raad en verzoek ik u per direct al het geld en de nieuwwaarde van alle telefoons terug te storten op mijn bankrekening. Telefoon waren zgn. gratis bij de abonnenmenten, dit is echter nooit gefactureerd zoals het zou moeten. Al meer dan 10 jaar ben ik zowel particulier als zakelijk klant bij jullie geweest.

De oplossing

Als trouwe klant verzoek ik u de nieuwwaarde van alle telefoons en alle (onrechtmatig geïnde) incassokosten op deze oude contracten terug te storten op mijn bankrekeningnummer. Alvast bedankt.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Schaaf,

    We begrijpen dat u hier vragen over heeft. Helaas is nog niet bekend wat dit betekent voor de klanten van T-Mobile.

    Wij bekijken nu nog steeds wat de gevolgen zijn van de uitspraak, maar op dit moment weten we helaas te weinig om u verder te helpen. Daarom kunt u op www.t-mobile.nl/gratismobiel een formulier invullen. Wanneer er meer informatie bekend is stellen we u direct op de hoogte. Dit is een ingewikkelde zaak, daarom kan het enige tijd duren voordat we u verdere informatie kunnen geven.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    MEHJ
    Datum
    Zo ingewikkeld ligt het dus niet, het programma Radar en de Stichting Consumentenclaim en de Hoge Raad waren hierin heel duidelijk, zo lijkt me. Het lijkt er ook inderdaad op - zoals in de uitzending werd geschetst - dat u uw klanten van het kastje naar de muur stuurt. Dat blijkt wel een beetje aan deze reactie. Ik ga er werk van maken..van T-mobile verwacht ik een snelle duidelijke oplossing. Het formulier heb ik net ingevuld en verstuurd.
  3. Auteur
    MEHJ
    Datum
    Ik zie nog uit naar een reactie. De eerste reactie was vrij vlot - in de hoop dat ik de klacht zou afsluiten - maar niet dus. Uw tweede reactie laat erg lang op zich wachten. Pas wanneer meer informatie komt zal ik jullie (komende) facturen gaan betalen. Gezien de feiten heb ik recht op een hoop geld, dat kan dan maar alvast verrekend worden.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Schaaf,

    Uw klacht is reeds in behandeling. Het spijt ons dat u hier zo lang op moet wachten. Wij houden u uiteraard op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    MEHJ
    Datum
    Wordt weer aan het lijntje gehouden...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MEHJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry