Klacht T-Mobile Mobiel: Tmobile en beltegoed Flex15

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136854
Gebruiker
velke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim € 1300,00 onbeperkt houdbaar Flex15 beltegoed. T-mobile besluit eenzijdig deze abonnementsvorm af te schaffen. Tmobile beeindigd deze abonnementsvorm en daarmee komt het "onbeperkt houdbare" tegoed te vervallen zonder enige compensatie.
Onacceptabel en in mijn optiek diefstal.

De oplossing

Beltegoed inzetten voor het voldoen van de nieuwe abonnementsvorm "Stel samen & Stel bij". Pas weer berekenen nadat het beltegoed uit Flex15 op nul staat.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte meneer Grentzius,

    Wij hebben u zojuist telefonisch uitleg gegeven over de wijziging van uw abonnement. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    velke
    Datum
    Geen oplossing geboden. Steeds herhalen en herhalen in het gesprek dat het voorstel(?) uitstekend is en er mijnerzijds geen enkele aanspraak gemaakt kan worden op het opgebouwde Tmobile tegoed.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte meneer Grentzius,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    velke
    Datum
    Geen oplossing. Tmobile eigen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
velke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen