Klacht T-Mobile Mobiel: Tmobile heeft mij in t verleden 2 x een abonnement met gratis toestel verkocht.

49298877
Nog steeds geen reactie van deze tele criminelen

Reageer! Op mailwisseling van 28 januari en kom met passende vergoeding

Rekar
    Tmobile weigert nog steeds haar verantwoordelijkheid te nemen.
    Ik raad iedereen aan niet met deze tele criminelen in zee te gaan.
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant, Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen maar u bent helaas niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u bereikbaar bent?
    Beste klant,
    Bedankt voor uw reactie. Wij nemen na 14 uur contact met u op.
    Beste klant,
    In verband met een storing zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Wij hopen dat deze storing zo snel mogelijk is opgelost en nemen dan contact met u op. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
    Rekar
    Zowel de site van allestoringen als de site van tmobile zelf maken geen melding van storingen op dit moment...

U mag ook gewoon mailen! Mijn klacht gaat überhaupt mede over het niet nakomen van per e-mail gemaakte afspraken!
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant, De storing is gelukkig verholpen. Is het mogelijk om u vandaag telefonisch te bereiken?
    Beste klant,
    Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dat is helaas niet gelukt. Wij proberen dit dinsdag 10 maart a.s. opnieuw. Mocht u dan niet bereikbaar zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn om aan te geven wanneer u bereikbaar bent?
    Rekar
    Als u mij werkelijk wilt bereiken, is het beter om na werktijd te bellen, tussen 17 en 21 uur te bellen.
    Of eenvoudiger: u kunt mij mailen of ik bel u.
    Is dat een idee ?
    Beste Klant,

Wij nemen op 10 maart a.s. opnieuw contact met u op.
    Mocht u niet te bereiken zijn dan proberen we het via mail.

Rekar
    Zoals we helaas gewend zijn van tmobile, heb ik niets meer vernomen van [naam verwijderd door moderator]. Zij zou mij terugbellen maar wederom niet gedaan.
    Dit is al de derde keer dat tmobile geen woord houd als t gaat om terugbellen...

En dan te bedenken dat ik deze klacht hier had gepost omdat ze niet reageren op e-mail en gemaakt afspraken niet nakomen.

Beste klant,
    Wij hebben diverse malen geprobeerd u te bereiken. Dat is helaas niet gelukt. Kunt u aangeven wanneer u bereikbaar bent dan kunnen we uw klacht bespreken.
    Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
    Beste klant,
    Wij hebben de gevraagde emailwisseling van 28-01-2020 nogmaals bekeken. U vraagt daarin informatie die wij niet meer beschikbaar hebben. Wij kunnen u dan ook niet aan deze informatie helpen. Dit is u al eerder via email bevestigd. Het spijt ons dat wij u niet kunnen helpen. Wilt u zo vriendelijk zijn om deze klacht te beoordelen en te sluiten?
    Rekar
    Maar liefst 3 keer een ‘gratis’ toestel icm abonnement van jullie.
    En nu ineens onvindbaar.
    Dit gaat tmobile nog heel lang achtervolgen...
    Rekar
    U kunt mij nog steeds telefonisch bereiken op de eerder doorgegeven tijden en telefoonnummer.
    Beste klant,
    Nogmaals geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas wederom uw voicemail. Zoals aangegeven hebben wij geen beschikbare informatie meer. Wij kunnen u dan ook niet verder helpen. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten.
    Rekar
    Jullie doen het er werkelijk om hè. Ik sluit deze klacht niet af, sterker nog, iedereen op social media en internet fora mag t weten.

Op 5 maart schreef ik:

Beste klant,

Gegevens worden bewaard zolang het doel dat rechtvaardigt. Zoals bijvoorbeeld het uitvoeren van de overeenkomst die wij met u hebben gesloten. U bent al geruime tijd geen klant meer van T-Mobile. Klant gegevens kunnen en worden niet oneindig bewaard. U heeft ook een eigen verantwoordelijkheid om uw gegevens te bewaren.

Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen informeren. Het is immers niet mogelijk u informatie te geven die wij niet beschikbaar hebben.

Dit is onze laatste reactie op uw verzoek. Wij verzoeken u nogmaals uw klacht te beoordelen en te sluiten.

Rekar
    U kunt dat vluchtgedrag - na uitspraak van de hoge raad - proberen voort te zetten...
    Maar heb wel degelijk een klantnummer, een contract en telefoonnummer van tmobile. En de “gratis” blackberry van tmobile heb ik hier ook nog.

Best wel triest om te zien hoe jullie je hardnekkig en in allerlei bochten wringen om verantwoordelijkheid te ontlopen.
    Gelukkig heb ik de namen nog van de mensen die ‘geen contract ‘ kunnen vinden.

De heren en dames juristen van Contell zijn al hard bezig voor alle gedupeerden van jullie.
    Beste klant,

Wij herhalen nogmaals bovenstaande informatie:

Omdat wij hier niets meer aan kunnen toevoegen sluiten wij deze klacht.

Rekar
tmobile is door de hoge raad veroordeeld tot compenseren van abonnees. Voor de zogenaamde « gratis » telefoon. De rechter ziet die abonnementen als leningen. tmobile zegt nu mijn gegevens niet meer te hebben. Ik heb ze wel. ik raad iedereen aan om het betaalde geld terug te halen. Consumentenbond heeft standaard brieven en gratis advies op consumentenclaim.nl

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?