Klacht T-Mobile Mobiel: Tmobile promotie Samsung

Klachtnummer
# 522982
Gebruiker
Zahti
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Samsung s21. Gekocht bij tmobile
Geen order aankoopdatum vanuit tmobile
Wel een e-mail waarin Acount manager aangeeft dat ik de toestel heb gekocht aangeschaft abonnement op27-01-2020
Dat na 3 keer bellen met Samsung en mailen weder om ook afgekeurd

Ook vanuit t mobile geen order aankoop mogen ontvangen om dat door te mailen maar Samsung

Word door beiden partijen voor de gek gehouden.

De oplossing

Graag mij helpen dat t mobile of Samsung dit oplost voor mij
Wil het bijna opgeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen