Opgelost door T-Mobile Mobiel: Tmobile thuis haalt meer geld af van je rekening dan afgesproken.

content Opgelost
T-mobile#70

Ik heb een aantal maanden geleden mijn thuis abonnement verlengd via tmobile. Echter wordt er nu een hoger bedrag afgeschreven dan het afgesproken en via mail bevestigd bedrag. Ik heb co tact gehad met tmobile maar die willen hier niks van weten. Wat kan ik hier aan doen.

Dat het afgesproken bedrag van mijn rekening wordt gehaald en jiet een hoger bedrag wat tmobile nu doet, het is diefstal wat ze doen.

T-mobile#70
    Geen reactie van tmobile zie ik.
    Beste meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile Thuis
    Beste meneer,
    T-Mobile heeft u een e-mail toegezonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-mobile#70
    Ik heb geen mail ontvangen van tmobile, ik ben vandaag gebeld maar ik was niet in de gelegenheid op te nemen.
    T-mobile#70
    Dit is de reactie van Tmobile:
    Hierbij nogmaals de verzonden email van dinsdag:

Beste meneer Sakalli,

Zojuist heb ik geprobeerd u weer te bellen maar u helaas niet kunnen bereiken.

Ik heb uw klacht ontvangen over het mislopen van het klantvoordeel. Volgens ons systeem heeft u recht op vijf euro klantvoordeel korting op uw “ Internet Fast abonnement “. Het abonnement kost u Euro 35,- en met de korting Euro 30,-. De klantvoordeel korting van “Meer snelheid Euro 3,66” was geldig op uw “ Internet 100 abonnement “ voor Euro 37,59. Dit abonnement is gewijzigd naar het “ Internet Fast abonnement” dat vanaf 08 maart is ingegaan, dus die korting van Euro 3,66 is na 07 maart afgelopen.

Voor een duidelijk overzicht van uw klantvoordeel korting kunt u het beste kijken in uw account “ My T-Mobile” of “My T-Mobile Thuis”.

Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Christianne Driessen
    Privacy & Complaints Specialist
    Klantenservice T-Mobile

Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag.

17759C10

T-Mobile Netherlands B.V.
    Waldorpstraat 60
    2521 CC Den Haag
    T-mobile#70
    Dit is mijn reactie op tmobile:
    Beste,

Bedankt voor info, de info is niet correct die u naar mij stuurt. Ik en jullie hebben een overeenkomst geaccepteerd en ik wil dat jullie je hier aan houden. Het kan niet zo zijn dat je eerst een bedrag afspreekt en dan zegt “sorry foutje” en dan zonder enig bericht een hoger bedrag van mijn rekening afhaalt. Dit is onacceptabel en onterecht, nogmaals verzoek ik u de fout te gaan corrigeren en vanaf volgende maand het juiste bedrag van mijn rekening af te gaan halen, het door mij te veel betaalde bedrag verzoek ik ook in mindering te brengen met mijn eerst volgende factuur. Ik ben er van uit gegaan tijdens mijn zoektocht naar een thuis abonnement aan de bedragen die mij zijn verstrekt. Ik heb inmiddels 4 abonnementen bij tmobile lopen, ik ben nu aan het overwegen om deze abonnementen niet meer bij tmobile te gaan verlengen, want ik vind dat afspraak is afspraak, ik betaal ook keurig netjes elke maand mijn rekeningen, en zeg niet van ja deze maand ga ik minder betalen, en als tmobile een euro minder ontvangt wordt ik afgesloten. Dus graag u fout erkennen en het juiste bedrag van mijn rekening afhalen.

Net vriendelijke groet,
    Eren Sakalli
    Beste meneer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-mobile#70
    Tmobile heeft mijn verzoek geaccepteerd en de zaak is opgelost.

T-mobile#70

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?