Klacht T-Mobile Mobiel: Tmobile wijzigt eenzijdig je abonnement

Klachtnummer
# 127146
Gebruiker
Jan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Reactie
Uw vraag 05/09/2015 01:00
Ik wil snel contact.
Ik beschik al jaren ongewijzigd over een abonnement met ONBEPERKT internet zonder datalimiet.
Jullie hebben mijn abonnement eenzijdig aangepast.
Ik ontvang vandaag voor het eerst een bericht dat mijn internetbundel op is en de snelheid wordt verlaagd.
Dit accepteer ik niet. Wat doen jullie hieraan?
Gr Jan

De oplossing

Onbeperkt internet behouden zonder datalimiet

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Beste meneer Heij,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile


  2. Auteur
    Jan
    Datum
    Dank voor de mail
    Ik wacht af!
    Groet
    Jan
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Heij,

    Ik hb gezien dat u op 10 September jl. een antwoord heeft gehad van onze Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw vraag met de e-mail voldoende is beantwoord.
    Ik vraag u vriendelijk uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen