Klacht T-Mobile Mobiel: toestel aansmeren aan een labiele vrouw met dubbele bedragen in abonnement

Anoniem

Vandaag het proberen het recht te zetten, maar na veel berekeningen die voor mijn allang duidelijk waren, Na een tijdje liep het gesprek vast. En hij kwam al snel de conclusie dat ze de mobiele telefoon zelf moest betalen (619) zonder de abonnement. Maar mij gaat over het bovenstaande!

Paul van der Vliet (abonnement J. de Vegte)
06-29555815
paulvandervliet@kpnmail.nl

geld terug of een normalere telefoon die bij haar past!

T-Mobile
    Beste heer Van der Vliet,U heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met bijvoorbeeld het betreffende T-Mobile klantnummer of telefoonnummer), zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste heer Van der Vliet,
    Wij bereuren het dat mevrouw een keuze heeft gemaakt waar zij achteraf niet gelukkig mee is. Wij gaan ervanuit dat het voor onze medewerkers niet vast te stellen of een aankoop in een opwelling ofwel 'flow' gebeurd. Het is dan ook niet mogelijk om de aankoop achteraf te annuleren. Wellicht is het een optie om het abonnement en toestel over te laten nemen door iemand in uw omgeving.
    T-Mobile klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?