Klacht T-Mobile Mobiel: Toestel al 8 weken zoek bij T mobile

Calinalti

Ik heb mijn toestel 2 keer ter reparatie aangeboden en beide keren is het toestel niet gerepareerd enkel een software update wat ik zelf ook wel kon. Op 14 september heb ik mijn toestel wederom ter reparatie aangeboden.Ik hoorde na 2 weken niks meer dus ik belde op, wat bleek, mijn toestel was zoekgeraakt ik moest afwachten punt.Paar keer met de klantenservice gebeld en kreeg ik iemand aan de lijn, het hele verhaal verteld kreeg herhaaldelijk de toezegging dat het werd uitgezocht en ik teruggebeld zou worden. In totaal heb ik misschien wel 6 keer gebeld en 1 keer werd ik daadwerkelijk teruggebeld met de mededeling ik moest naar de winkel en zelf er achteraan gaan voor een fout wat tmobile had begaan. In de winkel werd ik schoftelijk behandeld alsof ik een misdaad had gepleegd.Wederom kreeg ik te horen word uitgezocht en u word gebeld en als klap op de vuurpijl kreeg ik te horen, wij geven niet zomaar een toestel kado, dat vroeg ik helemaal niet, IK WIL MIJN GEREPAREERDE TOESTEL TERUG

Ik loop bijna 2 maanden mijn data MB mis, de compensatie van 500 MB die iedereen kreeg ivm de storing heb ik ook gemist.Voor mijn werk kan ik niet alle mails lezen en tijdig reageren.Doordat ik niet kan mailen moest ik vaak een sms sturen en bellen waar ook kosten aan zijn verbonden. Ik mis de waarschuwings app voor het verkeer en OV waardoor ik vaak de aansluiting van treinen mis en vast sta in de file en ik langer onderweg ben.Met mijn huidige telefoon kan ik niet fatsoenlijk foto's maken en bekijken want het duurt een eeuwigheid voordat ik ze kan downloaden.Mijn banksaldo kan ik niet bekijken waardoor ik elke keer naar huis moet bellen om het te vragen. Ik vind het een rommel bij Tmobile want ik moet achter jullie aanzitten voor een fout van jullie.Ik was 2 keer in de t mobile winkel en ik heb me echt ingehouden. Wat ik alleen maar hoor u moet wachten u hoort nog van ons en meer niet. Ik kreeg bijna de schuld dat mijn toestel zoek is geraakt zo kwam het over bij mij.

T-Mobile
    Beste meneer Calinalti,

T-Mobile Klantenservice
    Calinalti
    Ik kreeg afgelopen maandag een telefoontje met de belofte dat ik een toestel zou krijgen en dat ik deze woensdag (vandaag) kon ophalen.Ik nam vrij en vol moed ging ik naar de T mobile shop en ja hoor circus was weer begonnen ze wisten nergens van af. Er word een vies spelletje met mij gespeeld, want blijkbaar vinden jullie het leuk om mij aan het lijntje te houden.Wederom wordt ik doorverwezen naar de klantenservice en de klantenservice verwijst mij naar de winkel. Ik ben het spuug en spuugzat.
    Calinalti
    Ik ga geeneens meer tijd aan jullie besteden ik kan beter tegen een boom praten. Dit is de zoveelste belofte en toezegging en wederom zonder resultaat. Als jullie als bedrijf bij voorbaat al weten dat jullie de gemaakte beloftes niet zullen nakomen bespaar dan in ieder geval de moeite. Zaterdag heb ik mijn verhaal aan een andere Tmobile shop verteld en ook daar kreeg ik de belofte dat ik dinsdag (gisteren) gebeld zou worden en weer geen telefoontje.
    T-Mobile
    Beste meneer Calinalti,

We kunnen ons uw teleurstelling voorstellen. Uiteindelijk is het toch goed gekomen en heeft u een vervangend toestel van ons ontvangen.
    De aan u beloofde compensatie is ingevoerd.

Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht op Klachtenkompas te sluiten?

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?