Klacht T-Mobile Mobiel: Toestel beschadigd door reparatie

Afox

Heb op 12 januari mijn iphone 6plus weggebracht naar de T-mobile winkel in Tiel vanwege uitvallen van mijn toestel en het snel leeg zijn van de accu. Op 12 janauri zijn er foto's gemaakt van mijn toestel (zonder beschadigingen of krassen) door de medewerker van T-mobile. Op 20 janauri kreeg ik mijn toestel terug en zat er een scherpe beschadiging aan de linkerzijde van mijn toestel. Dit aangegeven bij de collega en die heeft de foto's erbij gepakt en geconstateerd dat de beschadiging voor de reparatie er niet op zat. Toestel weer opgestuurd omdat ze het wel konden repareren! Twee weken toestel kwijt, na de twee weken kreeg ik volgens de medewerker een nieuw goed functionerend toestel. Dit was niet het geval en was een refurbished. Heb bij het afsluiten van mijn abonnement een bedrag aanbetaald en twee jaar lang maandelijks een bedrag van €43 betaald. Toestel wat ik heb gekregen functioneert niet, bluetooth werkt niet en toestel loopt vast. Terug gegaan naar T-mobile en willen ze weer opsturen en repareren dus weer toestel weg voor twee weken. Ben het hier niet mee eens en ook aangegeven, nu willen ze mij een swap geven dat weer een refurbished toestel is maar dan een goudroze. Totaal niet tevreden met T-mobile dat ze de schuld bij mij leggen en ik niet mee wil werken aan een oplossing. T-mobile heeft mijn toetsel opgestuurd naar extern bedrijf deze heeft mijn toestel beschadigd en nu wordt ik er de dupe van en wordt de schuld in mijn schoenen geschoven.

Ik wil gewoon dezelfde iphone 6plus (goud) waar ik zo duur voor betaald heb 2 jaar lang. Bewust gekozen voor goud en wil geen roze, zwart of grijs. Ook een excuus van het bedrijf die mijn toestel beschadigd heeft en geen refurbished wil een goed functionerend toestel! Werknemer van T-mobile heeft aangegeven dat het een nieuw toestel is, dan verwacht je ook een nieuw toestel je komt van een koude kermis thuis als consument als er niet goed gecommuniceerd wordt. Het was druk in de zaak en de toestel werd in mijn handen geworpen en de werknemer ging gelijk verder na een andere klant, wat ik heel onprofessioneel vind!

T-Mobile
    Beste meneer De Vos,

Vervelend dat een defect aan uw toestel zoveel ergenis met zich meebrengt. Wij hebben uw klacht in behandeling en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer De Vos,

Wij zijn inmiddels met u tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht via deze site af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?