Klacht T-Mobile Mobiel: Toestel dat ter reparatie werd opgestuurd kwam met andere deffect terug en beide nog niet opgelost

sad Niet opgelost
Bonnie

Op 26-30-2019 heb ik een abonnement afgesloten met daarbij Een Sony Experia XZ2 compact telefoon gekocht. Vanaf het begin af aan deed het toestel raar en was de accu binnen een paar uur leeg. Dit is normaal zeiden de medewerkers omdat er tegenwoordig zulke geavanceerde beeldschermen op zitten en alle apps die veel accu vragen. Ik heb echter alle apps eraf gegooid en alles wat op de achtegrond draait uitgeschakeld en niets gesynchroniseerd dus dat kan het niet zijn maar ik werd tot 2x toe naar huis gestuurd.Dat geloof je dan maar. Echter gedurende de maanden er na viel het me op dat het beeldscherm soms knipperde en dat het vast liep.

Op 6-1 is het toestel ter reparatie opgestuurd met de melding dat de accu gauw leeg is, het beeldscherm vast loopt en het beeld af en toe knippert. Hij kwam terug en hebben niets kunnen vinden.

Echter kwam de telefoon terug met een mankement wat voor die tijd niet was, namelijk dat de audiobestanden die gestuurd worden met de telefoon nauwelijks hoorbaar zijn bij de ontvanger en ook op de eigen telefoon. Terwijl alles wat andere mensen sturen gewoon te beluisteren is. Dit defect is ontstaan tijdens de reparatie. Onderdelen zijn vervangen.

Op 23-1 is het toestel opnieuw opgestuurd voor het audioprobleem. Op 1-2 kon ik hem ophalen.

Op 3-2 is het toestel weer opgestuurd want de problemen die er al waren (dat audiobestanden niet te af luisteren waren en het knipperende beeldscherm) waren beide nog steeds aanwezig en dus geen enkele keer verholpen.

Helaas moet de klacht tot 3x toe met hetzelfde probleem opgestuurd worden voordat er verder gekeken gaat worden naar een oplossing. Echter is het probleem van de audiobestanden ontstaan tijden jullie reparatie en is dat defect en het beeldscherm probleem überhaupt niet verholpen geweest. En ben ik mijn toestel al kwijt van 6-1 tot en met heden 12-2…..

Naast deze problemen betaal ik al 10 maanden te veel geld voor mijn mobiel abonnement en voor mijn thuisabonnement. Dus het minste wat ze kunnen doen is een nieuwe telefoon aanbieden (geen refurbished) maar dat doen ze dus niet.

Ik wil ontbinding van het contract van de telefoon en dus geld terug zodat ik ergens anders een telefoon kan kopen. En anders een nieuwe telefoon via jullie aangezien hij van af het begin niet goed was. Dus geen refurbished. Aangezien ik ook al 10 maanden ellende heb dat jullie te veel geld van mijn rekening afschrijven voor mijn thuis en mobiele abonement is dat een goede regeling ter compensatie lijkt mij

T-Mobile Mobiel
    Beste klant.
    U heeft een dubbel verzoek ingediend. Daarom sluit ik dit verzoek en borduren we verder op klacht #421706
    Met vriendelijke groet.
    Vincent
    Klantenservice T-Mobile

Bonnie
Omdat ik niets hoorde op mijn klacht had ik dezelfde klacht opnieuw ingediend. Daarna werd ik eindelijk gebeld dat ze met de klacht bezig gingen. Deze is dus nog niet opgelost. Ze zijn er mee bezig

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?